تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x2945544
شناسه : 2945544
تاریخ :
فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد؛ لزوم حمایت ازکارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی اقتصاد ایران: ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ بر لزوم حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،مهدی مهرور بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار با کارآفرینان بخش چندار در فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد، با اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان اظهار کرد: با تدابیری که با هماهنگی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری اندیشیدیم قرار بر این است تا در ایام نوروز نسبت به راه‌اندازی و استقرار واحدهای تولیدی و صنایع‌دستی شهرستان برای عرضه محصولات تولیدشده فضایی اختصاص یابد.

وی افزود: این فضا در اختیار دهیار، شورا و واحدهای تولیدی شهرستان قرار می‌گیرد تا محصولات کشاورزی و مصنوعات تولید شده بدون واسطه در اختیار مصرف‌کننده و گردشگران و کسانی که برای تفریح و دیدن کاروانسرا مراجعه می‌کنند قرار بگیرد.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: گشایش کاروانسرا و عرضه محصولات در آن موجب معرفی و شناساندن آداب و سنن اقوام و مردم شهرستان و عرضه مطلوب‌تر محصولات تولیدی خواهد بود.

پیگیر ایجاد دو مرکز عرضه محصولات کشاورزی و روستایی هستیم

وی تصریح کرد: برای کوتاه کردن دست دلالان در بخش تولیدی هم پیگیر ایجاد دو مرکز عرضه محصولات کشاورزی و روستایی در بخش‌های چندار و مرکزی هستیم که امکانات لازم را برای استفاده از کلیه امکانات رفاهی و تفریحی را برای گردشگران فراهم آوریم.

بیان دیدگاه‌های کارآفرینان و طرح مشکلات بخش دیگری از این نشست بود که فرماندار ساوجبلاغ قول پیگیری موارد مطروحه را در این نشست داد.

در پایان این جلسه از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر شهر کوهسار و روستاهای بخش چندار با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.