تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x2904880
شناسه : 2904880
تاریخ :
استاندار زنجان: ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان احیا شد اقتصاد ایران: زنجان-استاندار زنجان گفت: از آغاز سالجاری تاکنون ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان زنجان احیا شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، فتح الله حقیقی با بیان اینکه در سال جهش تولید جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جوار واحدهای تولیدی و صنعتی استان تشکیل شده و مشکلات از نزدیک بررسی و رفع شده است.

وی اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان احیا شده باعث ایجاد اشتغال افراد زیادی شده است.

استاندار زنجان گفت: طی ۹ ماه سال جاری هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده و نیروی انسانی تعدیل نشده است.

حقیقی ابراز داشت: براساس بررسی‌های انجام گرفته زنجان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در سال جاری رتبه دوم در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و بازدید از واحدهای مشکل دار استان با جدیت انجام می‌شود و تاکنون هم موفقیت آمیز بوده است.

وی گفت: از سال ۹۷ تاکنون هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است و واحدهای تولیدی با توجه مشکلات با ظرفیت بسیار خوبی کار کردند.

استاندار زنجان ابراز داشت: مشکلات بانکی و تامین نقدینگی از مشکلات اصلی فعالان اقتصادی است و در این راستا دستگاه قضایی استان ورود بسیار خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی داشتند و مشکل دو شرکت تولید کننده ترانس و شرکت تولید کننده نخ تایر برطرف شد.