تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x2896087
شناسه : 2896087
تاریخ :
استاندار گیلان: رمز موفقیت انقلاب وجود فرهنگ کارآمد جهاد در راه خدا است اقتصاد ایران: گیلان_استاندار گیلان رمز موفقیت انقلاب اسلامی را داشتن روحیه جهادی دانست و گفت: اگر همدلانه در دفاع از آرمان‌ها ایستادگی کنیم اهداف کشور محقق می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، ارسلان زارع ظهر امروز در نشست با جمعی از همسران شهدا با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و نیز ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: فرزندان این مرز و بوم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به رسالت خود در قبال اسلام و ملت ایران عمل کردند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: خداوند به ‌واسطه صبر و ایستادگی خانواده‌های شهدا امروز به آنان عزت و افتخار داده و همه ما وظیفه داریم به پشتوانه اسلام و اهل بیت از راه شهدا و امام راحل پاسداری کنیم که مردم امروز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر هستند.

زارع با بیان اینکه مردم این سرزمین در برابر هر مشکل و تهدیدی سینه سپر می‌کنند تصریح کرد: ایران اسلامی در برابر بدخواهان و دشمنان هر زمان که با وحدت و همدلی مردم ایستادگی و مقاومت کرد به پیروزی رسید.

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی را وجود فرهنگ کارآمد جهاد در راه خدا دانست و عنوان کرد: اگر همدلانه در دفاع از آرمان‌ها ایستادگی و مقاومت کنیم بسیاری از اهداف در کشور محقق خواهد شد و با عبور از موانع پیش‌ رو شاهد اختدار و سربلندی روز افزون نظام اسلامی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ملت ایران برای دفاع از انقلاب، دین و فرهنگ حاضر به فداکاری هستند افزود: با وجود همه فشارها، پشتوانه کشور این است که با روحیه ایثارگری و جهاد از مشکلات عبور کنیم و باید برای ترویج و انتقال این فرهنگ همت به خرج دهیم.

زارع خانواده معزز شهدا را فجرآفرین عنوان کرد و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه باید از صبر خانوادهای شهدا الگو بگیریم و معتقدم مردم در نهایت میوه شیرین پایداری و استقامت را خواهند چشید.

وی با بیان اینکه یکرنگی، دل‌های پاک و دامن‌های عفیف خانواده‌های معظم شهدا فضای جامعه را نورانی‌تر خواهد کرد اظهار داشت: در گیلان به اینکه در سطوح مدیریتی استان از خانواده‌های شهدا بهرمند شده‌ایم، افتخار می‌کنیم.