تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x2890884
شناسه : 2890884
تاریخ :
استاندار خراسان رضوی در پیامی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جدی دنبال شود اقتصاد ایران: مشهد-استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش  خبرگزاری اقتصادی ایران، متن پیام محمدصادق معتمدیان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، با پشت سرگذاشتن تمامی فراز و نشیب‌های چندین ساله و طی نمودن فشارها و تحریم‌ها، با استقامت، مقاومت و همیت ملت بزرگ ایران اسلامی همراه بوده است.
مردم ایران اسلامی به پرچمداری حضرت امام خمینی (ره) و ایستادگی و رویارویی با رژیم مستبد طاغوت، بزرگترین انقلاب تاریخ بشر را رقم زدند.
به گواه تاریخ، خطه بزرگ خراسان و به خصوص مشهد مقدس در کنار سایر شهرهای کشور اصلی ترین کانون برپایی راهپیمایی‌های عظیم مردمی همپای بزرگان و علمای عالیقدر در روزهای مبارزه علیه رژیم ستم شاهی بود و همین امر هم سبب شد تا پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) با شنیدن ندای امت خود، سرانجام در 12 بهمن 57 بعد از سال‌ها تبعید و دوری به میهن بازگشته و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آورند.
امروز انقلاب اسلامی ایران با پرچمداری رهروی صدیق و یار دیرین امام راحل، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در همه عرصه‌ها پیشرو ظاهر شده و به عنوان قدرتی فرامنطقه‌ای در جهان شناخته می‌شود.
اکنون مهم‌ترین مسئله در آغاز چهل‌و‌دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بوده، چراکه نقشه قطعی راه انقلاب در این متن به تفصیل ترسیم گردیده و زمینه پیشرفت و توسعه در آن نهفته است.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف استان خراسان رضوی از جوار بارگاه مطهر رضوی، ضمن تبریک و گرامیداشت چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی، به تمامی مدیران استان انجام تکالیف و رسالت خدمتگزاری همه جانبه به مردم را تأکید می‌نمایم تا شاهد تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتظارات به حق مردم شریفمان باشیم.


محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی