تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x2868277
شناسه : 2868277
تاریخ :
یک شرکت گیلانی، صادرکننده نمونه کشور شد اقتصاد ایران: گیلان_محمد بداشتی، مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: همایشی با تعداد محدود و با هدف تجلیل از فعالان اقتصادی کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت در تهران برگزار گردید که در این همایش از فعالیتهای های صادراتی شرکت ستاره نادی گیلان بعنوان صادرکننده نمونه کشوری با اهداء تندیس زرین تجلیل بعمل آمد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، محمد بداشتی، مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: همایشی با تعداد محدود و با هدف تجلیل از فعالان اقتصادی کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت در تهران برگزار گردید که در این همایش از فعالیتهای های صادراتی شرکت ستاره نادی گیلان بعنوان صادرکننده نمونه کشوری با اهداء تندیس زرین تجلیل بعمل آمد.


مسئول روابط عمومی سازمان صمت گیلان این رخداد را افتخار آمیز دانست و بیان داشت: این شرکت با تولید انواع کیک وکلوچه در شهرک صنعتی لاهیجان با اشتغال آفرینی قریب به ۷۵۰ نفر به صورت مستقیم به مدت ۱۳ سال پیاپی به عنوان صادرکننده نمونه استانی، همچنین واحد برتر نمونه کیفی و تولیدی، واحد نمونه استاندارد و کارفرمایی، در سال های گذشته منتخب گردیده است.


وی افزود: امسال از بین تعداد زیادی از واحد‌های نمونه صادراتی در سطح کشور، ۵۵ شرکت انتخاب گردید که شرکت ستاره نادی نیز با افتخار جزو این شرکتهای برتر ایران می باشد.


بداشتی با اشاره به این موفقیت تحسین آمیز شرکت ستاره نادی، خاطر نشان کرد: در این رابطه رئیس سازمان صمت گیلان با حضور در محل فرمانداری گیلان به اتفاق فرماندار لاهیجان با اهداء لوح؛ ازهمت و تلاش وافر مدیریت و مجموعه بزرگ نادی، به دلیل نفوذ در بازارهای بین المللی، علیرغم فشارهای تحریمی و مشکلات موجود، قدردانی و تشکر نمودند.


لازم به ذکر است که صبح روز(۲۲) دی ماه ۹۹ از شرکت ستاره نادی، توسط اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت ستاره نادی به عنوان واحد نمونه صادرات کشوری تجلیل به عمل آمد و با اهداء لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد.