تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x2841381
شناسه : 2841381
تاریخ :
دانش‌بنیان‌ها تجهیزات برقی تولید کردند اقتصاد ایران: تولید ملزومات برق توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان، نیاز صنایع به این تجهیزات را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،امیررضا برکتین مدیرعامل شرکت دانش بنیانی گفت: اجرای تاسیسات برق پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، فولاد، مس، مجتمع های تجاری و غیره از جمله خدمات ارائه شده در این مجموعه فناور است.

وی افزود: شرکت، تولید ملزومات برق به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان «چراغ های روشنایی باند»، «پل هوایی انتقال مسافر به هواپیما» و «علایم سطوح پروازی» فعالیت می کند.

برکتین در ادامه تاکید کرد: «مهندسی، تامین، ساخت و اجرا تاسیسات مکانیکی پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، فولاد، مس، مجتمع های تجاری»، «سیستم های کنترل و اتوماسیون پروژه های نفت و گاز»، «تجهیزات زیربنایی ترمینال فرودگاهی و روشنایی باند فرودگاهی»، «روشنایی خیابانی و استادیومی» هم جزء دیگر خدمات ما است.

این فعال فناور ادامه داد: نمونه مشابه و خارجی این محصولات با قیمت های بالایی از دیگر کشورها وارد می شد که ما تلاش کردیم با تولید آنها خروج ارز از کشور را کاهش دهیم و این محصولات دانش بنیانی را با قیمتی مناسب تر در اختیار مشتریان قرار دهیم.

برکتین همچنین بیان کرد: شرکت تولید ملزومات برق در بخش قراردادهای پیمانکاری، مهندسی، تامین و اجرا (EPC)، رتبه ۱ در حوزه نیرو، رتبه ۱ در حوزه تجهیزات و تاسیسات، رتبه ۵ در حوزه راه و ترابری و رتبه ۵ در حوزه ساختمان و ابنیه را کسب کرده است.