تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x2841380
شناسه : 2841380
تاریخ :
وزیر بهداشت: واکسن کرونا را از راههای مختلف تامین می کنیم اقتصاد ایران: وزیر بهداشت گفت: آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی بزودی آغاز خواهد شد و علاوه بر آن واکسن خارجی را از موثق‌ترین و معتبرترین راه تهیه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، دکتر سعید نمکی با اشاره به پیگیری روش های داخلی و خارجی برای تامین واکسن کرونا ، تاکید کرد: هفته ای چند مرتبه کمیته های واکسن برگزار می شود و مژده اینکه از  روزهای آتی آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی آغاز می شود.
وزیر بهداشت گفت: همچنین واکسن وارداتی را از موثق ترین مسیرها دنبال می کنیم و خبرهای خوشی را از ورود واکسن وارداتی به مردم اعلام خواهیم کرد و علاوه بر آن ، با یک طرف خارجی هم قرارداری را به سرانجام رساندیم که بزودی به چرخه تولید خواهد پیوست.
وزیر بهداشت قبلا هم با انتقاد از تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران گفته بود: تمام راه‌ها برای انتقال پول واکسن کرونا را بسته‌اند. گمان نمی‌کنم پس از واقعه عاشورا، چنین تنگنایی بر کشوری یا قومی تحمیل شده باشد. با وجود همه تحریم‌ها از بسیاری که زیرساخت‌ها و پول بیشتری از کشور ما دارند، وضعیت مطلوب‌تری داریم.