تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x2840191
شناسه : 2840191
تاریخ :
افزایش ۳۸ درصدی میزان بودجه شهرداری مشهد اقتصاد ایران: مشهد-رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه اصلاح و متمم بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، بتول گندمی افزود:آلبوم اصلاح و متمم بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد، با ۳۸ درصد افزایش نسبت به بودجه مصوب امسال از مبلغ ۱۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان به ۱۷ هزار و ۳۹۴ میلیارد تومان افزایش یافته است. این در حالی است که در آلبوم اصلاح و متمم بودجه هزینه‌های جاری ۶ درصد و هزینه‌های عمرانی ۷۵ درصد افزایش داشته است.

 
وی ادامه داد:حدود ۲۳ درصد از درآمد‌های پیش‌بینی شده شهرداری از منابع پایدار و ۷۷ درصد از منابع ناپایدار به ویژه صنعت ساختمان است. سهم بخش عمران در بودجه سال ۹۶ حدود ۲ هزار و ۷۸ میلیارد تومان بود که در سال ۹۷ به ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان رسید. این سهم در سال ۹۸ به ۵ هزار و ۵۷۳  میلیارد تومان رسید و در سال ۹۹ و اصلاح بودجه به ۹ هزار و ۶۵۸ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
 
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: این در حالی است که هزینه نگهداری شهر در سال ۹۶ حدود هزار و ۹۲ میلیارد تومان بوده است.
 
وی ادامه هزینه نگهداری شهر در سال ۹۷ به  هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان، سال ۹۸ به حدود ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان و در سال ۹۹ به حدود ۳ هزار و ۹۴۷ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.