تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x2831069
شناسه : 2831069
تاریخ :
بمناسبت آغاز هفته پژوهش: دریچه ای رو به آینده از جنس فرصت اقتصاد ایران: گیلان_ بمناسبت آغاز هفته پژوهش ،نمایشگاه شرکت های دانش بنیان سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،روز شنبه بمناسبت آغاز هفته پژوهش نمایشگاهی در سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف برگزار گردید که در این راستا واحد تحقیق و توسعه شرکت انبوه سازان آرش، با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای مبتنی بر دانش فنی مجتمع تجاری،تفریحی،فرهنگی و گردشگری آرش مال را به معرض نمایش مسئولین منطقه ، استان و پژوهشگران گذاشت.
در بازدید دکتر روزبهان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از غرفه ی آرش مال ، ایشان خواستار برجسته سازی دستاوردهای فنی این مجموعه بخصوص در زمینه هایی که در این پروژه ارائه گردیده،یعنی مهار سطح آبهای زیر زمینی و چگونگی کنترل و تحکیم فشار هیدرولیکی خاک جوششی شدند،که برای تامین پارکینگ های این مجموعه ی عظیم گردشگری توسط تیم فنی و مهندسی آرش بکارگرفته شده است .
در حاشیه این نمایشگاه مدیر تحقیق و توسعه شرکت انبوه سازان آرش در خصوص عضویت این واحد در مرکز رشد واحدهای فناور بندر انزلی زیر نظر پارک علم و فناوری گیلان به رای زنی با مدیر این مرکز پرداخت .
پس از برگزاری آئین افتتاحیه این نمایشگاه ،دکتر سید حجت مهدوی ،معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و جمعی از مسئولین منطقه آزاد ، بهمراه گروهی از سینماگران برجسته منطقه،به بازدید از پردیس سینمایی آرش مال پرداختند و از نزدیک با ظرفیتهای فرهنگی بالای این مجموعه آشنا شدند .
در این بازدید مهندس مایار جعفر زاده مدیر پروژه و مهندس سهیل رحیمی معاونت فنی-مهندسی شرکت انبوه سازان آرش به تشریح دستاوردهای فنی مجموعه آرش مال پرداختند.برادران تقی پور بعنوان مدیران شرکت انبوه سازان آرش و کارآفرینان برتر کشور ابراز امیدواری کردند که در آینده ی نزدیک یکی از سینماهای این پردیس به فیلمهای کودک و نوجوان اختصاص یابد.معاون اجتماعی،گردشگری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد در ادامه این نشست ،احداث و راه اندازی این پردیس را نقطه ی عطف تحول فرهنگی در منطقه و استان ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد برگزاری جشنواره های مهم و تاثیر گذار سینمایی داخلی و بین المللی در این پردیس به توسعه فرهنگی استان کمک شایانی خواهد کرد.