تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x2830276
شناسه : 2830276
تاریخ :
بهبودی بیش از ۵۰ میلیون بیمار کرونایی در جهان اقتصاد ایران: بر اساس آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۷۲ میلیون نفر، تعداد جان باختگان به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و شمار بهبودیافتگان نیز بیش از ۵۰ میلیون نفر گزارش شده است.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،  بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۷۲۶۴۱۰۱۶ نفر، شمار جان باختگان به ۱۶۱۸۸۲۲ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۵۰۸۶۱۵۸۴ نفر افزایش یافته، همچنین وضعیت بیش از ۱۰۶ هزار نفر از مبتلایان، وخیم گزارش شده است.
 
 
شناسایی بیش از ۱۶ هزار مورد جدید ابتلا
موسسه رابرت کخ آلمان روز دوشنبه اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور با ۱۶ هزار و ۳۶۲ نفر افزایش به یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۷۸ نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، این موسسه شمار فوتی‌ها را در آلمان با ۱۸۸ نفر افزایش ۲۱ هزار و ۹۷۵ نفر اعلام کرد.
 
 
 
ابتلای ۱۶ نفر در چین به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته
به گزارش خبرگزاری رویترز از شانگهای، کمیسیون ملی بهداشت چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ۱۴ نفر از مبتلایان جدید از خارج وارد چین شده اند. بر اساس داده‌های این کمیسیون، تا امروز ۸۶.۷۴۱ نفر در چین به این بیماری مبتلا شده اند. بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شیوع در چین جان ۴.۶۳۴ نفر را گرفته است. هیچ مورد فوتی جدیدی روز دوشنبه گزارش نشده است.
 

مرگ نخست وزیر اسواتینی (سوازیلند)
به گزارش رویترز، دولت اسواتینی اعلام کرد دلامینی، نخست وزیر این کشور که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، درگذشت.
 


آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبودیافتگان ویروس کرونا در جهان

 

بهبودی بیش از ۵۰ میلیون بیمار کرونایی در جهان
 
 
 



دوازده کشور اول جهان در ابتلا به کرونا
تا این لحظه آمریکا با بیش از ۱۶ میلیون و ۷۳۷ هزار نفر، هند با ۹ میلیون و ۸۸۴ هزار، برزیل با ۶ میلیون و ۹۰۱ هزار، روسیه با ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار، فرانسه با بیش از ۲ میلیون و ۳۷۶ هزار، انگلیس با بیش از یک میلیون و ۸۴۹ هزار، ایتالیا با بیش از یک میلیون و ۸۴۳ هزار، ترکیه با بیش از یک میلیون و ۸۳۶ هزار، اسپانیا با بیش از یک میلیون و ۷۴۱ هزار، آراژانتین با بیش از یک میلیون و ۴۹۸ هزار و کلمبیا با یک میلیون و ۴۲۵ هزار نفر و آلمان با یک میلیون و ۳۳۸ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دوازدهم ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.
 
 
بهبودی بیش از ۵۰ میلیون بیمار کرونایی در جهان