تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x2816910
شناسه : 2816910
تاریخ :
استاندار زنجان: سه شهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند اقتصاد ایران: زجان-استاندار زنجان، گفت: با رعایت شهروندان در استان زنجان، شرایط شهرهای استان به لحاظ شرایط کرونایی تغییراتی ایجاد شدو سه شهر زنجان، خدابنده و ابهر از شرایط قرمز کرونایی خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در نهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین محیط زیست، با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان بسیار خوب بود، گفت: این مهم باعث شد تا بیماری کرونا در استان کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: با رعایت شهروندان در استان زنجان، شرایط شهرهای استان به لحاظ شرایط کرونایی تغییراتی ایجاد شدو سه شهر زنجان، خدابنده و ابهر از شرایط قرمز کرونایی خارج شدند.

استاندار زنجان، گفت: کوچک‌ترین تعلل در خصوص کرونا و عمل کردن مطلق در تغییر وضعیت‌ها شرایط را به حالت قبلی بر می‌گرداند و باید همه برای ریشه کنی باید تلاش کنند.

حقیقی ابراز داشت: امیدواریم با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، شرایط دراستان بهتر از این شود.

وی با بیان اینکه برای مجریان طرح و پروژه‌ها حق کذایی ایجاد می‌شود، افزود: در جلسه امور زیربنایی آنچه که مورد بررسی قرار می‌گیرد، انتظار ایجاد می‌کندو باید به خوبی محقق شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌هایی که احتمال تایید و پشتوانه کارشناسی دارد در این جلسه بررسی شود، ابراز داشت: مصوباتی که انجام می‌شود ناظر بر کار کارشناسی و استعلام دستگاه‌های اجرایی است تا مورد تایید قرار گیرد.

وی به وضعیت باغ هاشمی‌نژاد در زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: نمایندگان مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تلاش زیادی کردند که باید همه اقدامات این باغ مطابق قانون جلو برود تا نتایج خوبی دراین منطقه ایجاد شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی استان باید از زیرساخت های لازم برخوردار باشند، افزود: واحدهای مستقر در شهرک صنعتی ایجرود باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شوند.