تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x2765095
شناسه : 2765095
تاریخ :
کاهش سه تا هشت درجه ای دمای هوا در یزد اقتصاد ایران: رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد از کاهش دمای هوا در اغلب مناطق استان یزد خبر داد و گفت: دمای هوا طی روزهای آینده بین سه تا هشت درجه در مناطق مختلف استان کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران, سیدعباس میرحسینی اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده با نفوذ زبانه‌های پرفشار به استان و شمالی شدن جریانات کاهش دما، هوای یزد سردتر می‌شود.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا آسمان استان یزد صاف همراه با وزش باد خواهد بود، افزود: دمای هوای یزد هم اکنون ۲۹ درجه است که در خنک‌ترین ساعات شبانه روز به ۸ درجه می‌رسد که این دما در روزهای پنجشنبه و جمعه به ۲۵ درجه در گرم‌ترین ساعات روز و ۶ درجه در سردترین ساعات خواهد رسید.

میرحسینی با اشاره به اینکه بافق گرم‌ترین نقطه استان یزد است که دمای هوا هم اکنون در این منطقه ۳۰ درجه اعلام شده است، عنوان کرد: سبزدشت یکی از مناطق شهرستان بافق است که در فاصله ۸۰ کیلومتری مرکز بافق واقع شده و طی ۴۸ ساعت آینده سردترین نقطه استان خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد یادآور شد: دمای هوای سبزدشت هم اکنون در گرم‌ترین ساعات روز ۲۵ درجه و در سردترین ساعات ۳- درجه است که در روزهای آینده بیشینه دما در این منطقه به ۲۲ درجه و کمینه به ۶- درجه می‌رسد.