تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x2636411
شناسه : 2636411
تاریخ :
استقبال مشتریان بیمه کوثر از خدمات آنلاین اقتصاد ایران: فروش بیمه‌نامه‌های الکترونیک بیمه کوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در کمتر از چهار ماه از مرز ۱۱هزار بیمه‌نامه گذشت و حق‌بیمه تولیدی آن به ۸۰میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، با اعلام سرپرست معاونت فروش و درآمد بیمه‌گری بیمه کوثر، این امر با توجه به زیرساخت‌های به وجود آمده برای تسهیل خرید بیمه‌نامه به صورت الکترونیکی و نیز افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمه‌گذاران و کارکنان شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا و همسو با سیاست‌ها و اهداف شرکت در توسعه خدمت‌رسانی غیرحضوری انجام گرفته است.

محمد دنان افزود: بیمه کوثر همواره در ارائه خدمات الکترونیک جزو نخستین‌ها بوده و با ارائه سامانه‌های مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گام‌های مؤثری در این بخش بردارد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات آنلاین به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در راستای سیاست‌ها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمه‌نامه است، ضمن اینکه در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا به نحو مطلوبی از خدمات آن بهره‌مند شوند.