ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، ارزش برندها در جهان اکنون به بالای هفت تریلیون دلار رسیده است. سال گذشته نیز به مانند سال های دیگر بسیاری از برندها توانستند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و بسیاری دیگر دچار زیان های سنگینی شدند.
موفق ترین برندها
1-تسلا
زمینه فعالیت: خودروسازی
میزان تغییر ارزش برند در سال قبل: 65 درصد افزایش
مقر اصلی: آمریکا
2- میتسوبیشی
زمینه فعالیت: خودروسازی
میزان تغییر ارزش برند در سال قبل: 43 درصد افزایش
مقر اصلی: ژاپن