تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x2220968
شناسه : 2220968
تاریخ :
مبارزه اقتصادی فرهنگ و هنر با تحریم اقتصاد ایران: بایستگی های اقتصادی و اجتماعی جهان معاصر در برابر کشور مسلمان ایران ، کشور را به مبارزه و تحول اساسی اقتصادی برمی آورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 روی آوری به عناصر بومی، گامی نخست در برابر تحریم اقتصادی ایران است. و سرمایه گذاری بر مردم  و عناصر بومی هر دو یک هدف سیاسی و اقتصادی در تمامی کشورهای غنی و فقیر است.

و اکنون زمان اصلاح مدیریتی بازار اقتصادی مملکت است. زمان اندیشیدن و برنامه ریزی صحیح در جهت به کارگیری نیروی جوان ، به گفته ی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، زمان رونق تولید است.

اقتصادی که متکی بر نفت نباشد. مسئولین در هر حیطه ای می توانند برنامه ریزی و سرمایه گذاری صحیح داشته باشند که حرکتی بسیار عالی در جهت رشد شکوفایی و رهایی از این زندان اقتصادی است .

هنر یکی از حوزه هایی است که می توان اقتصاد و از همه مهتر بر رشد فرهنگ ایران عزیزمان که بواقع افت فرهنگی جامعه، چالشی جدی است تاثیر بسزایی داشته باشد.

وقتی تنها با چند قوطی رنگ و لوازم خام می توان آثار ارزشمندی تحت آموزش اساتید عالی تولید کرد.یا قطعه سنگ ناقابلی را تبدیل به تندیسی زیبا و باارزش ، یا با مشتی گل نقوش برجسته ای سرشار از هنر و زیبایی، با تکه چوب ها تابلوهایی تامل برانگیز تولید کرد، در حالیکه این آثار ارزشمند که با فرهنگ ناب پارسی آغشته شده است، به تمام نقاط ایران زمین صادر و به فروش رساند.

چه بسا انگیزه و انقلابی در فرهنگ و ذوق جوانان سرزمین بوجود خواهدآمد. وهر جای ایران مملو از آثار ارزشمند هنری خواهد شد.

و تاریخ نویسان خواهند نوشت که یکی از دوران طلایی رشد هنر در زمان کنونی ما بوده است. همانند دوران صفو ی ها که با حمایت شاه عباس صفوی اوج هنر ایران را شاهد بودیم. هنری که اصل و ریشه آن از فرهنگ پارسی و آریایی بود. در حقیقت فعالیت در هر حیطه ای که متکی بر ریشه و اصالت  باشد نتیجه عالی خواهدداشت.

زهرامحمدی/ خبرنگار