رسانهها روایتگر جهاد و سازندگی باشند
اقتصاد ایران: ایسنا/خوزستان مسئول بسیج سازندگی خوزستان در دوره توانمند سازی مسئولین فرهنگی و رسانه کشور، نقش رسانهها را در بازتاب دستاوردهای جهادگران بسیج سازندگی حیاتی دانست و بر ضرورت شناخت دقیق اصول کارگردانی برای روایتگری مؤثر تاکید کرد.
سرهنگ موسوی روز پنجشنبه ۲۲ آبان در این دوره با اشاره به جایگاه بیبدیل استان خوزستان، این خطه را تأمینکننده بیش از ۸۲ درصد انرژی کشور دانست و از آن به عنوان قلب تپنده نفت، گاز و برق ایران یاد کرد.
وی ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه های بسیج سازندگی کشور در عرصه محرومیتزدایی و خدمترسانی به مناطق کمتر برخوردار، بیان کرد: رسانهها بازوی مؤثر در تبیین و انعکاس این خدمات بزرگ هستند.
مسئول بسیج سازندگی خوزستان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: انعکاس هنرمندانه عملکرد بسیج در فضای مجازی و رسانه ملی اقدامی راهبردی و اثرگذار در جهاد تبیین است.
او در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهید سیدمرتضی آوینی، بر ضرورت هنر فیلمسازی و شناخت دقیق اصول کارگردانی و فیلمبرداری برای روایتگری مؤثر تأکید کرد.
انتهای پیام
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه