استاندار مطرح کرد: ضرورت سیتی برندینگ و ارزشآفرینی در صنایع همدان
اقتصاد ایران: ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: طراحی روایت یکپارچه در راستای ارزشآفرینی و سیتی برندینگ صنایع استان همدان امری لازم و ضروری است.
حمید ملانوری شمسی شنبه ۱۰ آبان در بازدید هشت ساعته خود طی دو روز از غرفههای مستقر در نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و فعالان اقتصاد محلی با حضور در غرفه شرکت شهرکهای صنعتی استان به نقش سیتی برندینگ در یکپارچهسازی ارزش محصولات صادراتی اشاره کرد و افزود: در حالی که استان همدان با داشتن قطبهای صنعتی و پتانسیلهای قوی در بخش صنایعدستی نظیر سفال و همچنین زنجیره کامل کشاورزی تا صنایع تبدیلی، همواره در عرصه تولید حرف برای گفتن داشته است اما فعالان اقتصادی بر این باورند که ضعف در «برندینگ» و «عملکرد جزیرهای» مانع از دستیابی این محصولات به ارزش واقعی بازارهای ملی و بینالمللی شده است.

️وی اظهار کرد: گزارشها حاکی از آن بوده که در مقایسه با شهرهای پیشرویی چون اصفهان و کاشان که توانستهاند یک صدای یکپارچه در ارائه تصویر شهری خود ایجاد کنند، برندینگ خارج از استان همچنان نیازمند طراحی و اجرای یک استراتژی منسجم است.
ملانوری شمسی خاطر نشان کرد: ضرورت جهش از تولید صرف به ارزشآفرینی یک ضرورت در راستای سوق صنایع استان به سمت ارزش واقعی بوده که نیازمند برندینگ یکپارچه و مشاوره پیش از ارائه تسهیلات به صنایع استان است.
️وی تصریح کرد: استان همدان سابقه طولانی در تولید محصولات اساسی و نیمهساخته دارد اما با این حال، در عصر حاضر تمرکز صرف بر حجم تولید، دیگر پاسخگوی نیازهای رقابتی نیست.
ملانوری شمسی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، محصولات تولید شده در استان همدان از استانداردهای کیفی بالایی برخوردارند اما این کیفیت در سطح ملی یا بینالمللی با نام استان همدان گره نخورده و این امر به معنای از دست دادن مزیت رقابتی است.
️استاندار همدان گفت: تولیدکنندگان محلی اغلب برندهای مستقل و شخصی خود را توسعه دادهاند و عدم وجود یک "چتر برند استانی" که تضمینکننده کیفیت کلی باشد وجود ندارد.
وی تاکید کرد: سیتی برندینگ دیگر یک اقدام تزئینی نیست، بلکه یک ضرورت اقتصادی است، سیتی برندینگ به معنای ایجاد یک روایت منسجم و جذاب از هویت شهری است که این روایت، بتواند در ذهن مخاطب خارجی (سرمایهگذار، گردشگر، خریدار نهایی) تداعیگر ارزشهای خاصی باشد.
انتهای پیام
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه