«مدیریت بر دلها» پرداخت الماسهای سازمان
اقتصاد ایران: عصر خودرو- یکی از اهداف مهم هر سازمانی تسری بهینهگی در منابع انسانی به عنوان ثروت اصلی سازمانهاست؛ چگونه میتوان اهداف این ثروت بزرگ را با اهداف سازمان همسو نمود؟ چگونه میتوان در دل کارکنان رسوخ کرد؟ و بر قلب آنان حکمرانی نمود؟ به گمان بسیاری انسان ارزشمندترین عامل در سازمان است.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ماتسوشیتا معتقد است که انسانها الماسهای نتراشیده هستند. مدیران باید همت کنند و وقت بگذارند و سعی کنند تا آنها را پرداخت کنند و به جلوه بیاورند تا قیمتی شوند. پرداخت انسان یعنی آموزش؛ یعنی تغییر باورها و شیوه رفتاری آنان.
«اندیشکده خودرو» با مشارکت «شرکت هزار و یک گشت پاسارگاد» ضمن تعریف مسیری جدید سعی دارد برنامههای ویژه آموزشی را تحت عنوان (Mobility Tour) با هدف ایجاد تعالی فردی و سازمانی برنامهریزی نماید. نخستین برنامه Mobility Tour با عنوان «مدیریت بر دلها» شامل یک تور دو روزه در شهرستان خوانسار است. در این نشست آموزشی با دعوت از دکتر علی صاحبی به عنوان سخنران اصلی این برنامه مباحث بدیعی در رابطه با «مدیریت راهبرانه» مطرح خواهد شد.
«مدیریت راهبرانه» اساسیترین تغییری است که به آن نیاز داریم .دو ویژگی اصلی مدیریت راهبرانه، توانایی متقاعد کردن و حل مسأله میباشد؛ درست برخلاف مدیریت رئیسمآبانه که مشخصۀ اصلی آن اجبار است. مدیرانی که به شیوۀ راهبرانه مدیریت میکنند تمام انرژی و زمان خود را به گونهای صرف میکنند تا سیستم را به روشی اداره نمایند که در آن کارگران یا دانشآموزان بتوانند کار کیفیای که به نفع خودشان است انجام دهند. برای شرکت در این دوره آموزشی به سایت autott.ir مراجعه بفرمایید.
روزهای برگزاری: 14 الی 16 آذرماه
مکان شهر خوانسار: دهکده توریستی گلستانکوه