اگر حس انفعال به دشمن القا شود حتما جلوتر خواهد آمد

اقتصاد ایران: شمیرانات- امام جمعه لواسان با بیان این که نباید جبهه مقاومت توانمندی و توانایی آفندی و تهاجمی خود را از دست دهد، گفت: اگر حس انفعال به دشمن القا شود، قطعاً جلوتر خواهد آمد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شهادت شهید سید حسن نصرالله با بیان این که حتماً باید از دشمن انتقام سخت گرفته شود، اظهار کرد: دشمن احساس نکند، که ما پشتوانه و عمق استراتژیک لازم را نداریم.

وی در خصوص نحوه انتقام از صهیونیست‌ها گفت: این انتقام سخت می‌تواند، با ورود مستقیم ایران و یا از مسیرهای دیگری باشد، اما به هرحال نباید جبهه مقاومت توانمندی و توانایی آفندی و تهاجمی خود را از دست دهد.

امام جمعه لواسان به برخی فرازهای پیام اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حزب الله علیرغم از دست دادن دبیرکل شجاع و بصیر خود، توانایی لازم را دارد و همان طور که در یکی دو روز اخیر نشان داد، حملات خود را ادامه داده است.

وی به سایر جبهه‌های محور مقاومت اشاره کرد و گفت: باید همه محور مقاومت به صورت میدانی و با هم گرایی و هم افزایی وارد میدان شده و کاری کنیم، که اسرائیل از این جنایت وحشیانه پشیمان شود، چرا که لحظه بسیار مهم و سرنوشت ساز برای جبهه مقاومت است.

ایمانی اضافه کرد: امیدوار هستیم، مردم ما، مردم یمن، لبنان، عراق، غزه و فلسطین با هم افزایی یکدیگر این خسارت عظیم را جبران کنند.

امام جمعه لواسان اتخاذ موضع ضعف در برابر صهیونیست‌ها را به شدت رد کرد و گفت: اگر حس انفعال به دشمن القا شود، قطعاً جلوتر خواهد آمد، متأسفانه خود ما پالس ضعف را به دشمن می‌دهیم، برخی مواضع اتخاذ شده اخیر صحیح نیست و امیدوارم به سرعت اصلاح شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ