پاسخگویی شهرداری در خصوص بدهی پروژه های شهری شیراز

اقتصاد ایران: شیراز- رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شهرداری باید پاسخگوی بدهی پروژه های شهری شیراز باشد،گفت: باید مشخص شود این بدهکاری های شهری ارزش بدهکار شدن را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم حسینی عصر یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: با شهادت سید مقاومت بار دیگر ماهیت رژیم خونخوار و ضد بشری صهیونیسم بر ملأ شد و مشخص شد این رژیم خبیث بزرگ‌ترین تهدید علیه صلح، بشریت و امنیت جهانی است‌.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال‌های اول و دوم کار شورا و شهرداری، این دو مجموعه متهم به کم کاری بودند، امروز کسی این سخن را تکرار نمی‌کند، ادامه داد: اما این سوال مطرح شده است که شهرداری شیراز کار می‌کند اما در عین حال شهر را بدهکار کرده است، در صورتی که بدهکاری‌های دوره‌های قبل پرداخت شده است.

حسینی افزود: شهرداری پاسخگوی این سوال باشد که بدهکاری امروز شهر مربوط به چه پروژه‌هایی است و آیا آن پروژه ارزش بدهکار شدن را دارد؟

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه انتظار داریم گزارش استخدام‌ها و به‌کارگیری افراد جدید در شهرداری هر چه سریع‌تر آماده شود، گفت: شهرداری کارهای عمرانی خوبی در شهر انجام داده است و این کارها کاملاً مشهود است اما کار غیر عمرانی انجام نمی‌دهد، این سوالی است که مردم از شهرداری دارند و منتظر جواب این دو سوال هستیم تا دغدغه مردم برطرف شود.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه از لحاظ جایگاهی تفاوتی بین سبزبانان و پاکبانان قائل نیست، افزود: با پیگیری شهرداری حقوق پاکبانان به موقع پرداخت می‌شود اما سبزبانان مظلوم واقع شده‌اند که با پیگیری‌های انجام شده از ابتدای این ماه حقوق آنان مشابه پاکبانان اول ماه واریز خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ