جاروی رباتیک شیائومی با مکش ۱۲ هزار پاسکال، بازوهای مکانیکی و سیستم‌عامل HyperOS رونمایی شد

اقتصاد ایران: شیائومی یک جارو برقی رباتیک همه‌کاره با سیستم‌عامل هایپر‌ او‌ اس و قدرت فراوان معرفی کرد.

جدیدترین محصول شیائومی در دسته‌بندی پاک‌کننده‌های هوشمند خانگی، جاروی رباتیک تی‌کش Mijia M40 با مکش ۱۲ هزار پاسکال و بازوهای مکانیکی و سیستم‌عامل HyperOS رونمایی شد. این دستگاه پیشرفته تمامی قابلیت‌های جاروکردن، تی‌کشیدن، شست‌وشو و خشک‌کردن را در کاابدی جمع‌و‌جور ارائه می‌دهد.

به‌گزارش ITBear، جاروی رباتیک Mijia M40 به سیستم مکش قوی با قدرت ۱۲ هزار پاسکال مجهز شده که به‌راحتی و بدون گره‌خوردن موها در برس‌ها، توانایی جمع‌آوری زباله‌های سخت و گردوغبار را دارد. این ربات از سیستم‌ HyperOS Connect شیائومی استفاده می‌کند و به‌راحتی با دیگر دستگاه‌های هوشمند شیائومی ادغام می‌شود.

جاروی رباتیک Mijia M40 شیائومی و ایستگاه سفید رنگ آن در کنار دیوار
Xiaomi

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی Mijia M40 بازوهای مکانیکی دوگانه‌ی آن است. بازوی اول به‌عنوان برس جانبی برای تمیزکردن دقیق گوشه‌ها عمل می‌کند و بازوی دوم به‌عنوان تی مکانیکی برای پاک‌سازی کناره‌ها کاربرد دارد. این بازوهای جمع‌شونده انعطاف‌پذیری لازم برای تمیزکردن محیط‌های مختلف را فراهم می‌کنند. شیائومی این بازوها را بیش از ۵۰۰ هزار بار آزمایش کرده است تا اطمینان حاصل کند که در طولانی‌مدت به‌خوبی عمل خواهند کرد.

بخش زیرین جاروی رباتیک Mijia M40 شیائومی
Xiaomi

ناوبری جاروی رباتیک جدید شیائومی با استفاده از سیستم لیزری LDS پانورامیک انجام می‌شود که برای ایجاد مسیر دقیق تمیزکاری، کل خانه را با زاویه ۳۶۰ درجه اسکن می‌کند. این ربات توانایی عبور از موانعی تا ارتفاع ۲۰ میلی‌متر را دارد و بدین‌ترتیب به گ‌راحتی بین اتاق‌ها و سطوح مختلف حرکت می‌کند. منبع تغذیه‌ی این دستگاه باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

Mijia M40 از چندین ویژگی خودنگه‌داری بهره می‌برد. این دستگاه پایه‌ی خودتمیزکننده با آب گرم ۷۰ درجه سانتی‌گراد برای شست‌وشوی تی دارد. پس از تی‌کشیدن، ربات می‌تواند در دو ساعت با استفاده از هوای گرم خشک شود و این امر خطر کپک‌زدگی یا بوی نامطبوع را کاهش می‌دهد. سیستم جمع‌آوری گردوغبار آن نیز بسیار کاربرپسند است و تنها هر ۷۵ روز یک بار نیاز به تخلیه‌ی کیسه‌ی گردوغبار دارد.

جاروی رباتیک Mijia M40 شیائومی و ایستگاه سفید رنگ آن در کنار دیوار
Xiaomi

برای راحتی بیشتر کاربران، Mijia M40 با اپلیکیشن Mijia شیائومی هماهنگ می‌شود و امکان کنترل از راه دور و تنظیمات سفارشی را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند برنامه‌های نظافت و مناطق ممنوعه و تنظیمات مخصوص سطوح مختلف را تعیین کنند. این ربات از دستورهای صوتی ازطریق XiaoAI پشتیبانی می‌کند.

مقالات مرتبط:
  • این نرم‌افزار موبایلی نشان می‌دهد که کدام نواحی خانه را جارو نکشیده‌اید
  • این جارو برقی رباتیک یکی از هیجان‌انگیزترین لوازم خانگی CES 2024 است

جاروی رباتیک Mijia M40 شیائومی در دو مدل عرضه می‌شود. قیمت جارو برقی رباتیک شیائومی با مخزن آب استاندارد، ۲۹۹۹ یوان (۴۲۷ دلار) و نسخه‌‌ی مجهز به منبع آب اتوماتیک، ۳۳۹۸ یوان (۴۸۴ دلار) است. پیش‌سفارش این محصول از ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) آغاز شد و تحویل آن نیز به‌زودی انجام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ