شهادت «سید حسن نصرالله» موجی از شهادت‌طلبی به راه انداخته است

اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب ضمن محکوم کردن ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: شهادت «سید حسن نصرالله» موجی از شهادت‌طلبی به راه انداخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، جنایت رژیم اشغالگر قدس در اقدام تروریستی برای شهادت «سید حسن نصرالله» را محکوم کرد و افزود: شهید «سید حسن نصرالله» یکی از شخصیت‌های برجسته‌ای است که با بهره‌گیری از معارف ناب الهی خود را تربیت کرده کرده بود از این رو چنین شخصیتی که سرآمدِ خودسازی است در تربیت نیروهایی چون خود نیز قطعاً مؤثر خواهد بود.

وی افزود: از ویژگی‌های شخصیت‌های دینیِ مهذّب و مجاهد این است که آن‌ها قابلیت الگو شدن و تکثیر دارند و قطعاً این موضوع در رابطه با سید بزرگ مقاومت نیز صدق می‌کند و جنایت رژیم صهیونیستی در ترور و شهادت «سید حسن نصرالله» موجب خواهد شد که سید حسن نصرالله در تمام جهان اسلام تکثیر شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب بیان کرد: شهید «سید حسن نصرالله» مزد یک عمر مجاهدت خود را گرفت او چیزی را از دست نداد اما رژیم صهیونیستی دیگر روی آرامش را نخواهد دید چرا که شخصیتی را ترور کرده است که برای تک تک نیروهای مقاومت و دوستداران جبهه مقاومت یک اسطوره بود و قطعاً پاسخ‌های مقاومت محکم‌تر از قبل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سهرابی ادامه داد: شهادت «سید حسن نصرالله» حزب الله را آب دیده‌تر، اراده آن‌ها را قوی‌تر و ضربات آن‌ها را مستحکم‌تر خواهد کرد چرا که آرمان سید حسن آزادی قدس شریف و نابودی کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی است و شاگردان و نیروهای تحت امر او تا زمانی که این آرمان را تحقق نبخشند از پا نخواهند نشست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب، گفت: جوشش خون دبیرکل حزب الله لبنان موجی از شهادت طلبی را بین جوانان و دلباختگان مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام در ایران و جای جای ممالک اسلامی ایجاد کرده است و قطعاً این موج روز به روز تا نابودی کامل اسرائیل بزرگ‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار میناب از زمانی که خبر شهادت سید حسن نصرالله منتشر شده است پای کار آمده و با برگزاری اجتماعات و مراسمات مختلف یاد و خاطره این شهید بزرگ جهان اسلام را گرامی داشته و بر تداوم مسیر این شهید تاکید کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ