امروز باید با تقویت وحدت یک‌صدا در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان شهید سید حسن نصرالله را شهید کل امت اسلامی دانست و گفت: باید با تقویت وحدت یک‌صدا در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با علمای اهل سنت استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت مجاهد شهید «سید حسن نصرالله»، اظهار کرد: این شهید والامقام همواره منادی وحدت در بین ادیان و مذاهب جامعه بود او را باید شهید کل امت اسلامی اعم از شیعه، سنی و حتی مسیحی‌های لبنان بدانیم چرا که او جان خود را برای دفاع از مردم مظلوم غزه، حمایت از آرمان قدس و تحقق امنیت مردم لبنان در طبق اخلاص فدا کرد.

وی ضمن محکوم کردن جنایات دامنه‌دار رژیم صهیونیستی در لبنان، افزود: سردمداران رژیم اشغالگر قدس در خیال خود فکر می‌کنند که با به شهادت رساندن رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت خواهند توانست حرکت رو به جلو و زایشی این محور را متوقف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تأکید کرد: آن‌ها باید بدانند حرکت جبهه مقاومت زوال‌ناپذیر است و همانطور که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه راهشان ادامه پیدا کرد؛ راه شهید سید حسن نصرالله نیز مقاوم تر از گذشته تداوم می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده وحدت را ضرورت این روزهای جهان اسلام دانست و گفت: امروز همه باید تلاش کنند تا وحدت کلمه در امت اسلامی تقویت شود و همه به دور از رنگ، نژاد، قومیت و مذهب یک صدا در برابر رژیم اشغالگر قدس بایستند و اجازه ماجراجویی‌های بیشتر به او ندهند.

وی با ابراز امیدواری از ایجاد فرصت‌های جدید پیش‌روی جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها گفت: قطعاً جانشین شهید سید حسن نصرالله نیز به صورت استوار در برابر رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد تا ثمره مجاهدت‌های این شهید و یارانش بیش از پیش عیان شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ