نگرانی‌ صهیونیست‌ها از عواقب ترور شهید نصرالله

اقتصاد ایران: منابع نظامی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره پیامدهای ترور شهید سید حسن نصرالله، اعلام کردند که حزب‌الله برای موشک‌باران تل‌آویو برنامه‌ریزی می‌کند و جانشین نصرالله، مواضعی حتی سخت‌تر از خود او دارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، رسانه‌های عبری درباره پیامدهای این عملیات تروریستی رژیم اشغالگر هشدار دادند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت به نقل از یک مقام نظامی این رژیم، اعلام کرد که حزب الله در حال برنامه‌ریزی برای موشک باران تل‌آویو بوده و (سید) هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله که قرار است به عنوان جانشین نصرالله انتخاب شود، مواضعی حتی سخت‌تر از نصرالله دارد.

مقام نظامی مذکور صهیونیست که نام او فاش نشده است، تاکید کرد: در زمانی که ارتش اسرائیل تهاجم هوایی خود به لبنان را ادامه می‌دهد و دبیرکل حزب الله را ترور کرد، این حزب برنامه‌ریزی برای موشک باران تل‌آویو را آغاز کرده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد که هاشم صفی الدین جانشین نصرالله خواهد شد و مواضع او از نصرالله هم سخت‌تر است. علاوه بر آن، حزب الله همواره تاکید کرده که هدف اسرائیل در بازگرداندن شهرک نشینان به شمال، بدون توقف کامل جنگ در نوار غزه محقق نخواهد شد.

رژیم غاصب صهیونیستی روزجمعه با حمله به محله‌ای در بیروت لبنان و بمباران شدید چندین ساختمان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله را به شهادت رساند.

دیروز جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد کهه سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ