نیازمند ۸ هزار کلاس درس در البرز هستیم

اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز گفت: حدود ۸ هزار کلاس درس در استان نیاز است تا مدارس به صورت یک شیفت و با ۳۰ نفر در هر کلاس تشکیل شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر،مجتبی عبداللهی در نشست شورای آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه ابزارهای آموزشی به درست یا غلط در حال گسترش هستند از این رو دستیابی دانش آموزان نیز به این امکانات با سهولت مهیاست، اظهار کرد: معلمان باید به صورت مداوم در حال به روزرسانی آموزش ها و فراگیری آموزش های نوین باشند.

وی از تمامی فرمانداران استان خواست که جلسات شورای آموزش و پرورش در شهرستان ها را دنبال کنند و با اشراف به نیاز مدرسه سازی در نقاط مختلف، نسبت به برنامه ریزی، اقدام کنند.

عبداللهی با بیان اینکه حدود ۸ هزار کلاس درس در استان نیاز است تا مدارس به صورت یک شیفت و با ۳۰ نفر در هر کلاس تشکیل شوند، اضافه کرد: بر این اساس باید برنامه های استان با این رویکرد پیش بینی شود تا به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مدیران مناطق آموزش و پرورش استان طی هم افزایی با فرمانداران باید به احصا نیازها و پیگیری مطالبات فضاهای آموزشی بپردازند، افزود: باید از توان و ظرفیت خیرین و مشارکت های اجتماعی استان برای توسعه سرانه های آموزشی، پرورشی و ورزشی استان بهره کافی را داشته باشیم.

عبداللهی گفت: تحقق اهداف و ارتقای زیرساخت و سرانه در این بخش در گرو پیگیری های مجدانه و دلسوزانه مدیران مربوطه است.

وی با اشاره به اهمیت طرح نماد «نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان» افزود: این طرح در راستای مراقبت های اجتماعی دانش آموزان، برنامه محور ورود می کند از این رو نیاز است مدیران و معلمان در خصوص زندگی و تربیت دانش آموزان از خانه به مدرسه و از مدرسه به خانه، مسئولیت پذیر باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه نگاه پویاتری را باید به پرورش دانش آموزان داشته باشیم و مباحث تربیتی را با جدیت بیشتری دنبال کنیم، گفت: بهره گیری از ظرفیت های مدارس در روزهای تعطیل برای اوقات فراغت محله ها در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز با ارائه گزارشی از سرویس مدارس، افزود: در این راستا مانعی وجود نداشت و تمامی تدابیر لازم اتخاذ شد، همچنین در خصوص مدیریت ترافیک بویژه در کرج و فردیس نیز هماهنگی های لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: در خصوص سرویس مدارس استثنایی دولتی استان، تأمین اعتبار از سوی شهرداری های استان صورت گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ