شرکت ۲۱ هزار نفر در مسابقات قرآنی فراجا

اقتصاد ایران: رشت- معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا از شرکت ۲۱ هزار نفر در مسابقات قرآنی فراجا خبر داد و گفت: گیلان با ۹۱۰ امتیاز رتبه نخست تیمی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد بهرامی امروز یکشنبه در آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان و همکاران خانم در رشت با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سید حسن نصرالله و شهدای لبنان و غزه اظهار کرد: بر اساس فرمایش قرآن، راه، روش و منش رهبران بزرگ جامعه اسلامی با رفتنشان باقی می ماند و از بین رفتنی نیست.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا، آیات روح بخش قرآن را مایه آرامش جامعه دانست و تصریح کرد: توجه به قرآن در لایه لایه زندگی بشر بسیار ضرورت و اهمیت دارد.

بهرامی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان و همکاران زن و استقبال گرم از این مسابقات بیان کرد: توجه به مقوله قرآن با نامگذلری مجموعه انتظامی به نام «قرآن و نهج البلاغه» در این نهاد گسترش یافته است.

وی به تشریح جزئیات بیشتر این مسابقات قرآنی پرداخت و افزود: این مسابقات در ۱۳ رشته برگزار شد و علاوه بر قرآن، بخش عترت شامل مسابقات دعاخوانی و نهج‌البلاغه هم به مسابقات افزوده شد.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا از شرکت ۲۱ هزار نفر در مسابقات قرآنی خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۶۰۰ نفر توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ۱۸۰ نفر موفق به کسب رتبه اول تا سوم در رشته‌های مختلف شدند.

بهرامی از کسب رتبه نخست تیمی گیلان در مسابقات قرآنی خبر داد و اضافه کرد: فرماندهی انتظامی گیلان با ۲۳ متسابق توانست رتبه اول مسابقات تیمی را در کشور کسب کند، ۱۷ متسابق آن توانستند مقام اول را در رشته‌های مختلف کسب کنند و این استان با ۹۱۰ امتیاز رتبه اول مسابقات تیمی را کسب کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ