نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی کرمان دی برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: کرمان_ نمایشگاه کرمان اکسپو با هدف معرفی توانمندی های صادراتی استان کرمان در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی طبیب زاده، رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان کرمان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه کرمان اکسپو با هدف معرفی توانمندی های صادراتی استان کرمان برگزار می شود گفت: این نمایشگاه همزمان با برگزاری بزرگداشت روز صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استانی و برگزاری پنل های تخصصی حوزه صادرات، در دی ماه سال جاری توسط اتاق کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری بزرگداشت روز صادرات و پنل های تخصصی جانبی آن و همچنین نمایشگاه کرمان اکسپو می تواند امیدواری و تشویق بیشتری در بین فعالان اقتصادی به ویژه صادرکنندگان ایجاد کند و توانمندی های صادراتی استان را نیز به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: پرداختن به مسائل مختلف حوزه صادرات حیاتی ترین ماموریت اتاق کرمان است، زیرا اگر صادرات رونق یابد بهره وری و استفاده از تکنولوژی نیز افزایش می یابد و سایر بخش ها در مسیر توسعه استان بهتر پیش می روند.

رئیس اتاق کرمان با اشاره به اینکه می توان صادرات استان کرمان را از سه میلیارد دلار به ۱۰ میلیارد دلار رساند، گفت: در نشست چند روز گذشته با وزیر اقتصاد بیان کردیم که سیاست های بانک مرکزی در رابطه با صادرات به بن بست رسیده و صادرکنندگان واقعی از این مسیر خارج شده اند و صادرات واقعی صورت نمی گیرد.

طبیب زاده، افزود: در حال حاضر امیدواری برای حل مشکلات صادرات و رفع تعهدات ارزی نسبت به گذشته بیشتر شده و باید ببینیم دولت در عمل چه اقداماتی را انجام می دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ