رمضان‌ شریف: حزب‌الله بعداز شهید نصرالله قدرتمندتر خواهد شد

اقتصاد ایران: رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دومین جلسه ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: طبق تجربه بعد از شهادت شهید سید عباس موسوی، حتماً حزب الله بعد از شهید نصرالله قدرتمندتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جلسه ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با موضوع گرامیداشت اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی با حضور سردار رمضان شریف رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای عضو برگزار شد.

رمضان شریف رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ابتدا به نقش برجسته سید حسن نصرالله رئیس حزب‌الله لبنان پرداخت و گفت: این شهید در ۳۰ سال، شکست بزرگی نظامی بر صهیونیست‌ها وارد کرد که اعراب در بیش از ۷۰ سال موفق نشدند و اولین بار اسرائیلی‌ها را از لبنان اخراج کرد.

وی افزود: اسرائیلی‌ها از سال‌های خیلی دور به دنبال ترور سیدحسن نصرالله بودند. صهیونیست‌ها با مجموعه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارند، عملیات‌هایی را شکل دادند و پایه‌های اصلی آنها مبتنی بر ترور بوده است.

رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شهادت سیدحسن نصرالله برای همه دنیا مهم است که بعد از این اتفاق شرایط چگونه رقم خواهد خورد. طبق تجربه بعد از شهادت شهید موسوی، حتماً حزب الله بعداز شهید نصرالله قدرتمندتر خواهد شد. مطمئن باشید در ساختار نظامی و امنیتی حزب‌الله اتفاق مهمی نخواهد افتاد و سازمان رزم حزب‌الله علی رغم اینکه تعدادی از فرماندهان آنها در سال گذشته ترور شدند، در حوزه‌های موشکی پهپادی و جنگ زمینی ساختار تقویت شده و در این حوزه‌ها کارآزموده هستند و تضعیف نشده‌اند.

سردار رمضان شریف بیان کرد: حزب الله دست برتر را خواهد داشت و من مطمئنم غیر از این نخواهد بود. این جلسه برای سالگرد طوفان الاقصی است که مصادف با شهادت سید حسن نصرالله و جنایت وحشتناک صهیونیست‌ها شده است. همینطور سردار نیلفروشان به شهادت رسیده است.

وی رابطه با ۵ روز عزای عمومی که توسط رهبری اعلام شده است بیان کرد: سید حسن نصرالله عالم شیعه برجستری بودند و اعتقاد داریم که پرچم بلندی را در مقابل دشمنان امت اسلامی در دست داشت و باید مراسمی که در شأن ایشان است در کشور برگزار کنیم.

رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: تا قبل از روز چهارشنبه مراسم ملی را در سطح کشور به صورت میدانی برگزار می‌کنیم و پیام مستحکمی را برای حمایت از حزب الله و دشمنان امت اسلامی داشته باشیم. تجلیل جانانه‌ای را از این رهبر شجاع و حکیم خواهیم داشت و به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی نیز فرصت چندانی نداریم،. همین که صهیونیست‌ها به خاک ذلت نشانده شده‌اند و رفتارهای هیجانی نشان می‌دهند، نشان از ضربه مهلکی است که در طوفان الاقصی متحمل شدند.

سردار رمضان شریف اظهار کرد: صهیونیست‌ها باید به خواست ملت فلسطین تن بدهند که همان زندگی در سرزمین مادری‌شان است. افکار عمومی جهان نیز امروز این را مطالبه می‌کند و کسانی که مقابل ملت فلسطین ایستاده‌اند را به خوبی می‌شناسد. همه بمب‌های استفاده شده در این حملات، بمب‌های سنگرشکن آمریکایی بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ