نتیجه شهادت سید حسن نصرالله تسریع در محو اسرائیل است

اقتصاد ایران: اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تسریع در محو رژیم اشغالگر قدس است.

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش از سید حسن نصرالله، بزرگان دیگری همچو شهید عباس موسوی، شهید اسماعیل هنیه و.. در راه مقاومت شهید شدند و اسرائیل این حماقت ها را قبلاً انجام داده بود ولی هرکدام از این بزرگان که به شهادت می رسند خون تازه ای به جریان مقاومت تزریق می شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون بیان کرد: قطعاً شهادت سید حسن نصرالله رهبر بزرگ و محبوب مقاومت، خونی که به جریان مقاومت در لبنان، یمن، فلسطین، عراق و دیگر جاها تزریق می کند با خون همه شهدایی که قبل از وی در راه مقاومت شهید شدند متفاوت است زیرا جایگاهی که سید حسن نصرالله در بین آزادی خواهان جهان و مقاومت در منطقه و حتی خارج از منطقه داشت آن چنان جایگاهی بود که تا پیش از این جریان مقاومت همچین رهبری را از دست نداده است.

وی ادامه داد: قطعاً این خون، روح تازه ای را به جریان مقاومت خواهد دمید و قاطعانه می توان گفت که بسیاری از آزادی خواهان جهان و حتی غیرشیعیان را به جریان مقاومت نزدیک خواهد کرد. همچنین این جریان به برکت خون سیدحسن نصرالله مقتدرتر، شجاع تر و با برنامه تر جلو می رود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: این جنون و توهمی که اسرائیل درگیر آن شده به طوری که با وضعیت جنون آمیز به جنگ مردم غزه، لبنان و رهبران آنها آمده قطعاً ایام پایانی عمر اسرائیل را نزدیک خواهد کرد و با خون شهید نصرالله و به برکت این خون، آن ۲۵ سالی که رهبر معظم انقلاب برای محو و نابودی اسرائیل پیش بینی می کردند زودتر خواهد رسید.

موسوی زاده افزود: امروز شاهد بودیم برای شهید سید حسن نصرالله و یک ماه پیش برای شهید اسماعیل هنیه، چه انقلابی در دنیا به حرکت درآمد و چه اعتراضات گسترده ای راه افتاد؛ بنابراین این خون ها متبرک و نشات گرفته از خون امام حسین (ع) هستند که قطعاً نتیجه خواهد داد و نتیجه اش محو زود هنگام اسرائیل خواهد بود.

وی در خصوص وظایف کنونی مردم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمک به محور مقاومت، فراخوان همه جوانان و همه دوستداران مقاومت به سمت مقاومت از جمله اقداماتی است که باید انجام دهیم تا اسرائیل این دیوانه زنجیری، نتانیاهو و آمریکایی که حامیان آنها است، بفهمند با این حرکت های مزبوحانه قطعاً مقاومت را به انزوا نخواهند کشاند بلکه مقاومت عزیزتر و عزتمندتر خواهد بود لذا همه ما باید تلاش، تببین، توجیه و حمایت کنیم تا ان شاءالله این شجره طیبه مقاومت روز به روز قوی تر و محکم تر شود و در مقابل اسرائیل مقاوم تر باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ