نظم جدید را محور مقاومت رقم می‌زند

اقتصاد ایران: تربت حیدریه- مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: یقینا به مانند گذشته نظم جدید را محور مقاومت رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد صبح یکشنبه در تجمع طلاب و روحانیون که در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها مبنی بر به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله برگزار شد، اظهار کرد: برای سید حسن نصرالله در حزب‌الله نمی‌توان هم‌پا و شخصی به عظمت او پیدا کرد، شخصی بی‌مانند که کسی نمی‌توانست در او نفوذ کند و وعده‌هایی که به او می‌دادند اثر نداشت.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه به شاخص‌های مهم سید مقاومت اشاره کرد و افزود: تهدید دشمن و سختی‌ها در سید حسن نصرالله اثر نکرد و حتی در کلامش عنوان داشت محاصره معنا و مفهومی ندارد و این بدان معناست که نگاه توحیدی داشت، لذا هیچ چیز نتوانست او را از راهی که می‌رود منحرف کند.

وی تصریح کرد: سید حسن نصرالله مقاوم و مستحکم بود و اهل عقب نشینی نبود، در عین حال دشمن نتوانست در او نفوذ کند.

چهکندی نژاد با بیان اینکه وسعت بینش سید حسن نصرالله زیاد بود و مثل برخی سران عرب به فکر منافع خودش نبود، گفت: منافع جهان اسلام برای سید مقاومت اهمیت داشت و این بدان معناست که او فردی آینده‌نگر بود.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله به موقع عمل می‌کرد و بصیر ودشمن شناس بود، لذا در یک جا نمی‌توان پیدا کرد که نصرالله از رژیم غاصب ترسیده‌باشد.

وی اظهار کرد: حزب‌الله نیمی از ماشین جنگی رژیم جنایتکار را مشغول کرد و ۶ لشکر را معطل و ۵۰ درصد نیروی هوایی این رژیم غاصب را مشغول نگه داشت تا حماس و غزه را یاری کند.

چهکندی‌نژاد افزود: باند جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی در حالی که قرار بود در سال‌های ۱۹۸۲ و ۲۰۰۶ با اشغال جنوب لبنان نظم جدیدی را ایجاد کند، اما در نهایت ناچار به عقب‌نشینی شد و تحولات به نفع جبهه مقاومت رقم خورد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه تصریح کرد: در سال ۲۰۰۶ وزیر اسبق خارجه آمریکا خاورمیانه را به یک زن باردار تشبیه کرد که باید نظم جدید را تحمل کند، اما نظم جدید به نفع حزب‌الله و رزمندگان اسلام رقم خورد.

وی با اشاره به ادعای مضحک صهیونیست‌ها پس از شهادت سید حسن نصرالله که مدعی نظم جدید در خاورمیانه شدند، گفت: یقینا به مانند گذشته نظم جدید را محور مقاومت رقم خواهد زد.

«تله جنگ» خودش یک «تله» است

چهکندی‌نژاد بیان کرد: باید مراقب باشیم که دچار خطای محاسباتی نشویم، لذا آمریکا و اسرائیل مکمل هم هستند و در جنگ ۳۳ روزه جمهوری‌خواهان آمریکایی پشتیبانی کردند و در جنگ غزه و جنوب لبنان هم دموکرات‌ها نیز همین کار را می‌کنند، لذا حزب‌الله در این سه دهه علاوه بر اسرائیل با آمریکا و سران خیانتکار مرتجع عرب جنگید.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه تٱکید کرد: به باند جنایتکار صهیونیست اعلام می‌کنیم؛ همانگونه که بعد از شهادت امام حسین علیه‌السلام دنیا برای یزید و یزیدیان آشفته‌تر شد و بعد شهادت حاج قاسم منطقه برای شما ناامن‌تر و محور مقاومت قوی‌تر شده، قطعا خون شهید سید حسن نصرالله به محور مقاومت تزریق شده و به فرموده رهبری ضربات جبهه مقاومت محکم‌تر به رژیم منحوس صهیونیستی فرود خواهد آمد.

وی گفت: تاریخ نه در احد، نه در صفین و عاشورا متوقف نشد و اگر بنا بود متوقف شود این پیروزی‌ها رقم نمی‌خورد و گواه تاریخ این است اگر ملت‌ها در صحنه بیایند نصرت الهی نزدیک است.

چهکندی نژاد با تٱکید بر اینکه باید مراقب جریان نفوذ باشیم، گفت: آنچه که سرنوشت ما را مشخص می‌کند اراده مردم و ملت‌هاست، خط فکری به دنبال آن‌ است که اراده مقاومت را ضعیف کند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه بیان کرد: جریانی بنام تله جنگ خودش یک تله است تا اراده پاسخ به صهیونیست‌ها را بگیرد تا این رژیم سفاک را جسورتر کند، لذا چنانچه جواب دشمن را به اندازه و به‌موقع ندهیم هر روز گسترش جنگ بیشتر می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ