تغییر قوانین در حوزه کودک و نوجوان کار ارزنده‌ای است

اقتصاد ایران: مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری گفت: در فرایند حمایت‌های اجتماعی نخست تغییر قوانین و مقررات در حوزه کودکان و نوجوانان است، که کار ارزنده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود علیگو، روز یکشنبه در نشست هماهنگی دستگاه‌ها برای برگزاری هفته ملی کودک، اظهار داشت: هفته ملی کودک علت مهمی بود که کانون پرورش فکری و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را به صورت هم‌افزا پای کار آورد و نتیجه این همکاری تدوین شیوه‌نامه برگزاری هفته ملی کودک است که شعار خوبی هم برای این هفته انتخاب شده است.

وی با اشاره به رونمایی سه محصول در هفته ملی کودک، افزود: نخست تغییر قوانین و مقررات حوزه کودکان و نوجوانان است که کار ارزنده‌ای است. در فرایند حمایت‌های اجتماعی از کودکان و نوجوانان یکی از چالش‌هایی که همیشه وجود داشته نحوه مواجه با کودکان و نوجوانان در معرض خطر است که این موضوع سازوکار درستی نداشته و امروز این سازوکار تدوین شده و نسخه اولیه آنکه درباره کودکان کار و خیابان است، تدوین شده و آماده رونمایی است.

مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری گفت: علاوه بر این، رادیو تهران و شهرداری تهران یک کار مشارکتی در دست دارند و براین اساس ۱۹ مهر برنامه‌ای با یکی از فرهنگسراها در خصوص آموزش شهروندی هماهنگی‌ها صورت گرفته که قابلیت تبدیل به یک برنامه منسجم ملی در سطح روسای قوا را دارد.

وی با تاکید بر اینکه در نگاه به کودکان هیچ گاه قشر خاصی مد نظر قرار ندارد، اضافه کرد: برنامه‌های دیگری نیز در حوزه تخصصی اطفال و نوجوانان پیش‌بینی شده است.

هفته ملی کودک ا ز ۱۶ مهر (روز جهانی کودک) آغاز می‌شود و تا جمعه ۲۲ مهر ادامه دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ