اعمال محدودیت ترافیکی در تونل‌های جاده‌های اردبیل

اقتصاد ایران: اردبیل- معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محدودیت ترافیکی چند روزه به دلیل انجام تعمیرات و نگهداری سیستم روشنایی در تونل‌های جاده‌های استان اعمال می‌شود.

آیدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تونل‌های دوازده گانه در محور اردبیل- سرچم از تاریخ ۱۴ مهرماه تا ۲۶ مهرماه به مدت ۱۲ روز کاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر محدودیت ترافیکی به جز روزهای جمعه اعمال می‌شود که در این محور تردد همزمان با اجرای عملیات و یک طرفه کردن مقطعی محور در محدوده عملیات با رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه همزمان در محور اردبیل –آستارا محدوده تونل حیران نیز از ۹ تا ۱۲ مهرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر محدودیت ترافیکی ایجاد می‌شود، افزود: این محدودیت به مدت ۴ روز کاری در این محور اعمال می‌شود و با توجه به تردد همزمان با اجرای عملیات مسیر جایگزین با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر احداثی انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین از اعمال محدودیت در تونل آزادگان واقع در محور اردبیل- پارس آباد خبر داد و بیان کرد: در این محور نیز محدودیت تردد تا فردا ادامه دارد که مسیر جایگزین برای تردد در این محور از راه کنار گذر احداثی با محدودیت و رعایت همه جوانب با نصب علائم و تجهیزات کافی امکان پذیر است.

هاشمی با بیان اینکه جهت کنترل ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک به مسیر جایگزین توسط گشت‌های راهداری به صورت منظم با خودروهای مجهز به دستگاه جی پی اس انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از تمام هم استانی‌ها تقاضا داریم همکاری لازم را با راهدای و پلیس راه داشته همچنین جهت اطلاع از وضعیت مسیرها با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس بگیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ