توسعه شبکه فیبر نوری آسیاتک از ابهر تا قیر و کارزین  

اقتصاد ایران: آسیاتک در راستای توسعه شبکه فیبر نوری در شهرهای قیر و کارزین، بروجن، ابهر و هرسین عملیات خود را آغاز کرده و شبکه فیبر نوری آسیاتک در نوشهر، میامی و دامغان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛ این شرکت برای اجرای پروژه توسعه شبکه فیبر نوری خود در شهر دامغان تاکنون بیش از ۵۹ کیلومتر حفاری انجام داده است. آسیاتک متعهد شده بیش از ۲۳ هزار خانوار را در این شهر تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار دهد. علاوه بر این، در میامی نیز تاکنون ۱۲ کیلومتر حفاری انجام داده است.

بیش از ۱۰۰ کیلومتر حفاری در مرحله بهره‌برداری

میزان حفاری انجام شده در نوشهر هم تاکنون نزدیک به ۳۷ کیلومتر رسیده و آسیاتک قرار است ۱۶ هزار و ۲۸۷ خانوار نوشهری را تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار دهد.

پوشش ۷۵ هزار خانوار در مرحله عمرانی

در میان شهرهایی که در مرحله عمرانی قرار دارند نیز در قیر و کارزین، حدود ۴کیلومتر حفاری انجام شده است و آسیاتک متعهد شده ۵ هزار و ۶۵۰ خانوار در این شهرها تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار دهد.

همچنین در شهر بروجن، بیش از ۹ کیلومتر حفاری انجام شده است و آسیاتک متعهد شده ۱۷ هزار و ۲۲۸ خانوار را در این شهر تحت پوشش قرار دهد.

آسیاتک برای اجرای تعهدات خود در زمینه توسعه شبکه فیبر نوری و تحت پوشش قرار دادن مردم ابهر نیز هفت و نیم کیلومتر حفاری در این شهر انجام داده است و قرار است ۳۹ هزار و ۲۸۹ خانوار در این شهر را تحت پوشش فیبر نوری قرار دهد.

توسعه شبکه فیبر نوری آسیاتک از ابهر تا قیر و کارزین  

آسیاتک متعهد شده است، ۱۲ هزار و ۸۱۴ خانوار را در هرسین استان کرمانشاه تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار دهد و در همین راستا عملیات عمرانی خود را در این شهرها آغاز کرده است. به این ترتیب، ۷۴ هزار و ۹۸۱ خانوار در شهرهایی که آسیاتک به تازگی عملیات عمرانی توسعه شبکه فیبر نوری خود را در آن آغاز کرده است، تحت پوشش شبکه فیبر نوری آن قرار می‌گیرند.

اتصال ۳۰۰ هزار خانوار تا پایان ۱۴۰۳

امروز بیش از ۱۴هزار و ۳۰۰خانوار ایرانی در شهرهای مختلف از خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک بهره می‌برند. همچنین این شرکت براساس الحاقیه پروانه unsp ، متعهد شده است امکان اتصال۳۰۰ هزار خانوار را به شبکه فیبر نوری و اینترنت فوق سریع، تا پایان ۱۴۰۳ برقرار کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ