شهید نصرالله برای همه ملت‌های آزاده جهان مایه افتخار و الگو بود

اقتصاد ایران: زنجان-استاندار زنجان گفت: شهید نصرالله با روحیه‌ای مبارزانه و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان مایه افتخار و الگو بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی با صدور پیامی، با تسلیت و تبریک شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، افزود: خبر شهادت فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.

وی اظهار داشت: این شهید والا مقام که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان سپری کرد، به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.

استاندار زنجان گفت: شهید سید حسن نصرالله با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: او با اخلاص و ایمان عمیق توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

افشارچی ادامه داد: بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز همچون خون همه شهیدان راه حق، جبهه مقاومت را استوارتر و انگیزه مبارزان با ستمگران را دوچندان خواهد کرد.

استاندار زنجان گفت: اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان محور مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات را مسالت می‌نمایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ