دلیل شکست استقلال برابر پرسپولیس/ تعیین تکلیف نکونام عجیب بود!

اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به اشتباهات خودش دربی را باخت، گفت: مدیران استقلال در بیانیه‌ای که مثلا در حمایت از نکونام دادند رفتار عجیبی داشتند و او را برای یک بازی حفظ کردند!

مهدی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: شاید اگر توپ جلالی به تیر دروازه نمی خورد و به گل تبدیل می شد همه چیز عوض شده و امروز استقلال دچار چنین شرایط بحرانی نمی شد اما باید بپذیریم استقلال به اشتباهات خودش باخت و نتوانست تمامی خطاهای گذشته را جبران کند.

وی تاکید کرد: مدت هاست که در استقلال اتفاقات تلخ و ناگوار رخ می دهد و اشتباهات چه در سطح مدیریتی و چه فنی وجود دارد و همه اینها دست به دست هم دادند تا آبی ها بازنده از زمین خارج شوند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: اختلاف نظر بین مدیران و اعضای کادر فنی باعث شد تنش در تیم زیادتر از گذشته شود و بازیکنان هم تحت تاثیر قرار بگیرند. مسئولان هلدینگ هم نتوانستند آنطور که مردم انتظار داشتند برای استقلال مفید واقع شوند و کار را به جایی رساندند که همه متفق القول شدند که ای کاش استقلال همان شرایط گذشته را داشت و زیر نظر هلدینگ خلیج فارس نمی رفت زیرا از زمانی که این اتفاق افتاد آبی ها رنگ آرامش به خود ندیدند و هر روز شاهد اتفاقات ریز و درشت بودیم.

دلیل شکست استقلال برابر پرسپولیس/ تعیین تکلیف نکونام عجیب بود!

فنونی زاده در خصوص استعفای جواد نکونام و بیانیه باشگاه استقلال هم گفت: جواد نکونام در سخت ترین شرایط قرار گرفته و طبیعی بود بعد از شکست در دربی هجمه های زیادی به او وارد می شود و شاید او در این وضعیت منطقی ترین تصمیم را گرفت تا شاید با رفتن او و تغییر در کادر فنی اتفاقات بهتری رخ دهد. اگرچه هنوز برخی ها اعتقاد دارند تغییر سرمربی در این مقطع درست نیست اما بیانیه ای که باشگاه استقلال در خصوص ابقای نکونام داد بسیار غیرمنطقی بود مگر می شود تنها برای یک بازی سرمربی را ابقا کرد و به او گفت دیگر سر تمرین نیاید.

وی ادامه داد: مدیران احساساتی برخورد نکنند و اسیر فضای مجازی نشوند زیرا یکی از دلایل اینکه استقلال وارد بحران شد همین فضای مجازی بود که به این تیم ضربات جبران ناپذیری زد. امیدوارم اگر قرار است نکونام برود مدیران استقلال به دنبال جذب یک مربی خوب، باتجربه و کارآمد باشند و به دنبال مربی نگردند که فقط بتوانند دهان مردم را ببندند و بگویند بفرمایید به جای یک مربی ایرانی مربی خارجی برایتان آوردیم.

وی در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر السد قطر از هفته دوم لیگ نخبگان گفت: با وضعیتی که برای استقلال به وجود آمده این تیم در هفته دوم شرایط سختی خواهد داشت اگرچه السد هم تیم گذشته نیست و آن صلابت چندین سال پیش را ندارد اما بحران هایی که در استقلال به وجود آمد بدون شک تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشته و تا حدودی تمرکز آنها را از بین برده است.

دلیل شکست استقلال برابر پرسپولیس/ تعیین تکلیف نکونام عجیب بود!

هافبک سابق آبی پوشان تاکید کرد: امیدوارم بازیکنان استقلال که همیشه روزهای سخت را تجربه کرده و سال گذشته هم اتفاقات این چنینی را به چشم دیدند با آرامش کار خود را ادامه داده و آماده بازی شوند تا بتوانند نتیجه مطلوب را کسب کنند و همچنان صدرنشین لیگ نخبگان باقی بمانند.

فنونی زاده در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران استقلال می خواهم در این شرایط سخت اسیر فضای مجازی نشوند، از تیم شان حمایت کنند و اجازه ندهند برخی افرادی که از این بحران استفاده و لذت می برند به نیت شان برسند. استقلال یک تیم مردمی است و صاحب آن مردم هستند بنابراین از مردم و طرفداران استقلال می خواهم در این شرایط سخت تیم را تنها نگذاشته و همچنان از بازیکنان حمایت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ