مواضع‌ قاطعانه سید حسن نصرالله همواره الهام بخش جوانان بود

اقتصاد ایران: بجنورد_ نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سید حسن نصرالله یادآور ایثار و فداکاری‌های بی‌پایان او در راه عدالت است.

سید محمد پاکمهر در گفت‌وگو باخبرنگار مهر اظهار کرد:ضایعه عظیم شهادت «سید حسن نصرالله» نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، فقدانی جبران‌ناپذیر است.

وی افزود: سید حسن نصرالله با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی ایستاد و با شجاعت و تدبیر، مقاومت اسلامی را به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان تبدیل کرد.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وی با سخنان حکیمانه و مواضع قاطعانه‌اش، همواره الهام‌بخش جوانان بود و با رهبری هوشمندانه‌اش توانست دشمنان را به زانو درآورد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: او با خون پاک خود، درخت مقاومت را آبیاری کرد و راه روشن مبارزه را برای نسل‌های آینده ترسیم کرد و با شهادتش به قافله شهدای بزرگ اسلام پیوست و نامش در تاریخ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان مقاومت جاودانه خواهد ماند.

پاکمهر تصریح کرد: ما به عنوان پیروان راه مقاومت با تأسی از آموزه‌های این شهید بزرگوار، عهد می‌بندیم که راه او را با تمام توان ادامه دهیم و در برابر ظلم و ستم، هرگز کوتاه نیاییم.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهادت ایشان هرچند ضایعه‌ای بزرگ است، اما عزم ما را در ادامه راه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی راسختر می‌سازد.

وی بیان کرد: یاد و خاطره سید مقاومت، همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و راه او، چراغ راهنمای تمامی مبارزان راه حق و عدالت خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ