ابراز امیدواری پیشکسوتان فوتبال قطر به پیروزی السد مقابل استقلال

اقتصاد ایران: برخی از پیشکسوتان فوتبال قطر در اظهار نظری اعلام کردند که تیم السد توانایی شکست استقلال ایران را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال السد قطر و استقلال ایران در هفته دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا فردا دوشنبه ۹ مهر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه رو در روی هم قرار می گیرند. استقلال با ۳ امتیاز هفته اول را با بالاتر از الهلال عربستان به عنوان صدرنشین به پایان رساند و تیم السد نیز با یک امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاد.

روزنامه الشرق قطر در گزارشی به بررسی حضور نمایندگان این کشور در لیگ نخبگان آسیا پرداخته است و چند پیشکسوت فوتبال قطر امیدوار هستند که تیم السد می تواند از سد استقلال بگذرد.

«مبارک غانم» پیشکسوت فوتبال قطر در رابطه با این بازی گفت: به نظر می‌رسد که تیم السد نه تنها برای شرکت در این رقابت‌ها و نمایش یک عملکرد آبرومند آماده شده، بلکه برای رقابت بر سر قهرمانی نیز تجهیز شده است. این تیم دارای بازیکنان خارجی با کیفیت و بازیکنان داخلی سطح بالا است. به همین دلیل، با حمایت هوادارانش در خانه، السد می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی برای پیروزی مقابل استقلال تهران باشد.

«جاسم التمیمی» بازیکن سابق تیم الوکره و تیم ملی قطر، تأکید کرد که تیم‌های قطری به دنبال ارائه بهترین عملکرد خود برای نمایندگی شایسته فوتبال قطر در لیگ نخبگان آسیا هستند.

او گفت: السد در دیداری حساس از استقلال تهران میزبانی خواهد کرد. ما به خوبی می‌دانیم که تیم‌های ایرانی قدرتمند هستند، اما تیم‌های ما همواره رقیب سرسختی برای آن‌ها بوده‌اند. السد با امتیاز میزبانی و حضور هوادارانش وارد این مسابقه می‌شود و این یک مزیت برای آن‌ها خواهد بود.

«فهید الشمری» بازیکن سابق تیم الغرافه و تیم ملی قطر اظهار داشت: ما دیدیم که السد در بازی مقابل العین چطور بازی کرد و این تیم می‌تواند در خانه و با حمایت هوادارانش از سد استقلال تهران عبور کند.

«العامری» کارشناس فوتبال قطر درباره بازی السد مقابل استقلال گفت: از نقاط ضعف تیم السد، عدم وجود یک رهبر در خط میانه است. با این حال، این تیم قادر است در خانه و با حمایت هوادارانش بر استقلال تهران غلبه کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ