دوره تربیت راوی مکتب حاج قاسم برگزار می شود

اقتصاد ایران: بیرجند_ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره تربیت راوی مکتب حاج قاسم خبر داد.

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: دوره تربیت راوی مکتب حاج قاسم، روایت منش فکری و عملی سردار حاج قاسم سلیمانی در گام دوم انقلاب توسط تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به شکل مجازی برگزار می شود.

به گفته وی این اداره کل در نظر دارد در راستای شناساندن شخصیت، تفکر و مکتب راهبردی شهید حاج قاسم سلیمانی به جوانان و نسل‌های آینده و آگاهی و درک ایشان از این ظرفیت ارزشی، الگویی و معنوی، آغازگر یک نهضت بزرگ آموزشی و فرهنگی در سطح کشور باشد.

وی یادآور شد: با توجه به لزوم و اهمیت آموزش راویان مکتب حاج قاسم، این دوره آموزشی با محتوای روایت منش فکری و عملی سردار حاج قاسم سلیمانی در گام دوم انقلاب اسلامی، در دو مرحله مجازی (به مدت ۲۰ ساعت) و مرحله حضوری پس از برنامه ریزی برگزار می شود.

حجت الاسلام قناعت متذکر شد: شاخص‌ها و معیارهای موردنظر برای معرفی هریک از داوطلبین آموزش پذیر و علاقمند به آشنایی با شخصیت و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، دغدغه مند به مسائل روز جامعه است و داشتن مدرک سطح ۲ برای طلاب، دارا بودن مدرک کارشناسی و بالاتر برای دانشجویان، دارای مخاطب فعال و جامعه هدف و داشتن حداکثر سن ۴۷ سال از شرایط لازم برای حضور در این دوره است.

وی با اشاره به اینکه دوره مجازی تربیت راوی مکتب حاج قاسم از روز سه شنبه مورخ ۸ آبان تا چهارشنبه ۳۰ آبان برگزار می شود، افزود: قدرت فن بیان و سخنوری و جذب مخاطب، دارای روابط عمومی و قدرت انتقال مطالب، اقشار تأثیرگذار صاحب سخن (اساتید، روحانیون، هیئت‌ها، مداحان، بانوان تأثیرگذار و …) از دیگر موارد مورد نظر است که برای شرکت در این دوره باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام قناعت افزود: افراد علاقمند به شرکت در این دوره برای ثبت نام باید به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ