اورلیو: باخت از اعتماد به نفس من کم نمی‌کند/ یک مربی تهاجمی هستم!

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بازی با آلومینیوم اراک را سخت ارزیابی کرد و گفت: این باخت هیچ چیزی از اعتماد به نفس من برای رسیدن به هدف کم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «مارکو اورلیو» شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم گفت: قبل از هرچیزی به حریفمان برای پیروزی تبریک می گویم. همچنین دوست دارم تشکر کنم از هوادارانی که از خرم آباد تا اینجا آمدند و ما را حمایت کنند.

وی درباره بازی هم افزود: بازی سختی بود. به نوعی دو نیمه متفاوت را داشتیم. نیمه اول را باختیم ولی نیمه دوم تیم برتر بازی بودیم. از نظر من تساوی نتیجه بهتری برای این بازی بود.

در ابتدای راه به عنوان سرمربی در باشگاه خیبر هستیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد اضافه کرد: ما در ابتدای راه به عنوان سرمربی در باشگاه خیبر هستیم، ما داریم یک فلسفه جدید را در کارمان اعمال می کنیم و مقداری زمان می برد تا تاثیر مثبتش را در تیم ایجاد کند.

مارکو اورلیو بیان کرد: یک نقطه مثبت واکنش بازیکنان ما در نیمه دوم بود و ما می خواهیم جنگندگی بالای خودمان رو برای بازی‌های آینده حفظ کنیم.

نمی‌توانم به این فکر کنم که در لیگ نباشیم

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا تیم خیبر پتانسیل باقی ماندن در لیگ را دارد؟» گفت: قطعاً من نمی توانم به این فکر کنم که در لیگ نباشیم و می‌توانیم به خوبی ادامه دهیم. ما یک ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوانی داریم که در لیگ برتر بازی کرده‌اند. البته این اولین فصلی است که خیبر در لیگ برتر حضور دارد اما «دکتر عبدی» هر کاری که در توانش هست انجام می دهد که از اشتباهات دوری کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

این باخت هیچ چیزی از اعتماد به نفس من کم نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد ادامه داد: این باخت هیچ چیزی از اعتماد به نفس من برای رسیدن به هدف کم نمی کند. ما بازیکنان و کادر فنی داریم که با هم متحد هستند و با قدرت هواداران‌مان تلاش می کنیم که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و اهدافمان برسیم.

من یک مربی تهاجمی هستم

اورلیو در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه «چرا اینقدر که بازیکنان خیبر میل به بازی به عقب دارند رو به جلو ندارند؟» هم گفت: در فلسفه مربی‌گری من یک مربی تهاجمی هستم و کل بازی فوتبال یک هدف و گلی است که باید زده شود و هر کاری کنیم که به آن برسیم. من همان ابتدای صحبت ها گفتم دو نیمه متفاوت داشتیم در نیمه اول به نوعی خجالتی بودیم که نتوانستیم بازی خودمان را داشته باشیم و ترکیب پاس ها به سمت جلو را حفظ کنیم. نکته خوب این است که این مشکل را در بین دو نیمه حل کردیم و تیم بهتری در نیمه دوم شدیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ