زنگ عاطفه‌ها در مدارس اردستان به صدا در می‌آید

اقتصاد ایران: اردستان-رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان گفت: زنگ عاطفه ها با حضور مسئولان در مدارس شهرستان اردستان به صدا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد شفیعی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال در کلیه مدارس شهرستان، مراسم جشن "زنگ عاطفه ها" برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مراسم به صورت نمادین در سه مدرسه در شهرهای اردستان،زواره و مهاباد با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زنگ عاطفه ها در شهر زواره در تاریخ ۷مهرماه در دبستان حاجیه خانم حبیبه یدنگ‌ نواخته خواهد شد، افزود: همچنین زنگ عاطفه ها در شهر اردستان در تاریخ ۸مهرماه در دبستان دخترانه مصطفوی و در بخش مهاباد در ۹مهرماه در دبستان دخترانه پروین اعتصامی نواخته خواهد شد.

رئیس کمیته امداد اردستان خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده در مدارس توسط مدیران به سرعت در اختیار خانواده های همان مدارس یا مدارس همجوار دارای دانش آموز نیازمند قرار می گیرد.

شفیعی با تاکید براینکه این مرحله از طرح جشن عاطفه ها با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان اجرا می شود، گفت: امسال در جشن عاطفه ها تاکنون ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر با میانگین هر بسته ۴۰۰ هزار تومان توزیع شده و امیدواریم تا پایان طرح بتوانیم نیازهای دانش آموزان را برطرف نماییم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: نیکوکاران علاوه بر مراجعه حضوری در مدارس، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد می توانند با شماره گیری #۰۳۱۱*۱*۸۸۷۷* و یا واریز وجوهات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۵۰۰ در این پویش به دانش آموزان نیازمند مساعدت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ