اسکوچیچ: خیلی زود است بخواهیم از قهرمانی حرف بزنیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال تراکتور با وجود صعود تیمش به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر تأکید کرد، صحبت از قهرمانی خیلی زود است.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دراگان اسکوچیچ پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این بازی حاضر شد و گفت: به بازیکنانم به خاطر بازی که به نمایش گذاشتند، افتخار می‌کنم. در فوتبال کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند، اما در برخی از مسابقات شخصیتی که یک تیم از خودش نشان می‌دهد، بر آن کیفیت تقدم دارد‌.

وی در ادامه افزود: ما بازی را با موقعیت‌های خوبی شروع کردیم و قبل از اخراج ترابی توانستیم دو شانس گلزنی ایجاد کنیم، اما بعد از آنکه ترابی کارت قرمز گرفت و 10 نفره شدیم، مسلماً مجبور بودیم مقابل تیم خوب سپاهان، عقب‌تر بازی کرده و از داشته‌های‌مان دفاع کنیم تا بتوانیم بازی را با نتیجه‌ای مطلوب به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطر نشان کرد: بازیکنانم در این بازی باشخصیت ظاهر شدند و از این موضوع واقعاً خوشحالم. برد بسیار مهمی به دست آوردیم و خیلی خوشحالم که توانستیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم، به ویژه آنهایی که از راه دور به ورزشگاه آمده بودند و برد امروز مثل هدیه‌ای بود که ما به هواداران‌مان دادیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم جنگندگی بالایی از خودشان نشان دادند و همه چیزشان را در زمین گذاشتند و خیلی خوشحالم که این نتیجه را به دست آوردیم.

اسکوچیچ درباره صدرنشین شدن تراکتور و شانس قهرمانی تیمش اظهار داشت: به این موضوع فکر نمی‌کنم و به نظرم خیلی زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم. درست است که الان صدر جدول هستیم، اما لیگی طولانی در پیش داریم و دلم نمی‌خواهد درباره اینکه کدام تیم صدرنشین است و کدام تیم صدرنشین می‌ماند، صحبت کنیم. احتمالاً لیگ تا خرداد ماه سال آینده طول خواهد کشید و به همین دلیل از الان نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد‌.

وی درباره عملکرد تراکتور بعد از اخراج مهدی ترابی یادآور شد: سپاهان خط حمله خوبی دارد و سخت بود که بخواهیم مقابل چنین تیمی نتیجه را حفظ کنیم. من مربی نیستم که اهل دفاع کردن و بازی دفاعی باشم، اما شرایط این بازی ایجاب می‌کرد در مقاطعی بخواهیم عقب‌تر بازی کنیم. البته باید بگویم تیم حریف هم ما را وادار می‌کرد تا گاهی عقب بکشیم و از داشته‌های‌مان دفاع کنیم. باید بگویم که 60 دقیقه 10 نفره بازی کردن کار خیلی سختی است و توانستیم این کار را با موفقیت انجام دهیم.

اسکوچیچ درباره احتمال محرومیت بیرانوند و شادی گل بازیکنان تراکتور با او تصریح کرد: باید حرف شما را تصحیح کنم. بازیکنان به سمت بیرانوند نرفتند، بلکه به سمت همدیگر رفتند و این نشان می‌دهد که این تیم یک روح بسیار قوی دارد. همه بازیکنان پشت هم بودند و بعد از بازی شادی‌شان را با هم تقسیم کردند. همانطور که گفتم تیمم امروز شخصیت بزرگی از خودش نشان داد. لطفاً درباره بازی سؤال کنید و به مسائل جانبی و حواشی نپردازید!

وی درباره شکستن طلسم 11 سال ناکامی مقابل سپاهان در اصفهان هم گفت: می‌دانم که اینجا به مسائلی مثل رکورد زدن و رکوردهای گینس علاقه دارند، اما امروز چیزی که برای من اهمیت داشت، شکلی تیمی تراکتور بود. اینکه در گذشته و چند سال پیش چه اتفاقی افتاده است، اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/170

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ