دفاع مقدس سرمشق ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان برای آزادی فلسطین است

اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسیر دوران دفاع مقدس، سرمشق ملت‌های آزادیخواه و مسلمان جهان است که در پی آزادی فلسطین و قدس شریف هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی در رزمایش الی بیت‌المقدس بسیج در میدان امام علی (ع) اصفهان، اظهار کرد: اگر راهبرد مقاومت تجلی پیدا کرده است و کشورهای آزادیخواه توانستند نظام سلطه را متوقف کنند فقط به‌خاطر راهی است که مردم ما در دوران دفاع مقدس آغاز کردند، ما این مسیر افتخارآفرین را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی و معاندان در حال تلاشند تا دوره تأسف‌بار پهلوی را مثبت نشان دهند، اظهار کرد: دشمنان با دروغ، تزویر و عملیات‌های رسانه‌ای خود به دنبال جابه‌جایی حقیقت هستند و این وظیفه بسیجیان است که افتخارات و پیروزی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به مردم منتقل کنند.

سردار سلیمانی، دوران دفاع مقدس را دوره‌ای نورانی در تاریخ کشور دانست که در آن بارقه‌های امید به دل مسلمانان جهان تجلی پیدا کرد.

وی تصریح کرد: اکنون این امید در دل کشورهای آزادی‌خواه و بی دفاعی همچون فلسطین جوانه‌زده است و مردم فلسطین، لبنان، یمن، عراق و سوریه امروز با تمسک به باور دوره دفاع مقدس از کشور خود دفاع می‌کنند.

سردار سلیمانی همچنین با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آزادی قدس شریف جزو آرمان‌های ملت ایران بوده و این سرزمین مقدس کانون توجه ماست، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر یک جهاد بزرگ علیه نظام سلطه واقف شده تا به فضل الهی فتح و ظفر نصیب مسلمانان و آزادی قدس شریف به ملت‌های مسلمان هدیه شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم کشور ما وارث آرمان‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس هستند، اظهار کرد: بسیجیانی که امروز در شهر شهیدپرور اصفهان و این استان حضور دارند با حضور منظم و با صلابت خود با آرمان‌های بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت کردند.

سردار سلیمانی افزود: ملت شریف ایران در دوران جنگ تحمیلی، دفاعی همه‌جانبه و عاشورایی مبتنی بر تفکر علوی انجام دادند و راه جدیدی مقابل ملت‌های آزادیخواه دنیا باز کردند.

وی افزود: بسیجیان ولایت‌مدار مثل گذشته در کشور آمادگی خود را اعلام کردند و با آرمان‌های امام راحل و رهبر شجاع، خردمند و افتخارآفرینمان تجدید بیعت کردند تا راه شهیدان را ادامه دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما پیروزی‌های بزرگی را به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی کسب کرده‌ایم، بنا بر فرموده امام راحل آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام سنگرهای جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ