هشدار کمیسیون اروپایی درباره کندی گسترش انرژی‌ تجدید‌پذیر

اقتصاد ایران: کمیسیون اروپایی با اعلام اینکه کشورهای عضو این اتحادیه از جمله آلمان روند کندی را در گسترش انرژی های تجدید پذیر دنبال می‌کنند به این کشورها درباره عواقب ادامه دادن به چنین روندی هشدار داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آلمان و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا متعهد شده اند که گسترش انرژی های تجدیدپذیر را تسریع کنند. با این حال، به گفته کمیسیون اتحادیه اروپا، کشورها زمان زیادی را برای این کار صرف می کنند. مقامات بروکسل به این روند کند واکنش نشان داده اند.

به گفته کمیسیون اتحادیه اروپا، آلمان و تقریباً همه کشورهای اتحادیه اروپا این قانون اروپایی را برای گسترش سریعتر انرژی های تجدیدپذیر در قوانین ملی به سرعت اجرا نکردند. از این رو مقامات بروکسل نامه ای هشداردهنده به برلین و سایر پایتخت ها ارسال کردند و بدین وسیله علیه جمهوری فدرال و 25 کشور دیگر اقدام کردند. فقط دانمارک به موقع به کمیسیون اطلاع داد که این دستورالعمل را به طور کامل اجرا کرده است.

به گزارش روزنامه "دی ولت" آلمان، بر اساس این اطلاعات، مفاد این بخشنامه شامل اقداماتی برای ساده‌سازی و تسریع مراحل تصویب پروژه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر و زیرساخت‌های لازم است. همچنین مسئله تعیین مهلت های مشخص برای فرآیند تصویب این امر مطرح است.

اگر آلمان و سایر کشورها نتوانند کمیسیون را در مورد اجرای دستورالعمل به موقع اطلاع دهند، این نهاد می تواند این روند را ادامه دهد. در پایان این به اصطلاح رسیدگی به تخلفات، می تواند به دیوان دادگستری اروپا کشانده شده و شامل اقدام و جریمه شود.

در پایان ماه جولای، دولت فدرال آلمان پیش نویس قانون مربوطه را تصویب کرد که اکنون باید قبل از تصویب در پارلمان آلمان مورد بحث قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ