اعلام انزجار مردم آذربایجان غربی از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی

اقتصاد ایران: ارومیه - امروز پس از اقامه نماز جمعه مردم شهرهای مختلف آذربایجان غربی در محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و حمایت از حزب‌الله غیور، ملت لبنان، فلسطین و غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم غیور و انقلابی شهرهای مختلف آذربایجان غربی همزمان با مردم سایر استانها در سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی حمایت قاطع خود را از حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آزاده دلاور سید حسن نصرالله» و «دشمن هر ستمگر سید حسن نصرالله» ابراز کردند.

مردم انقلابی و خداجوی ارومیه پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی نماز جمعه با حضور پرشور خود از مصلی امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی نمازگزاران نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آزاده دلاور سید حسن نصرالله»، «پیرو خط رهبر، سید حسن نصرالله»، «آمریکا عدوالله»، «دشمن هر ستمگر سید حسن نصرالله» به جهانیان نشان دادند.

در خوی، تکاب، شاهین دژ، مهاباد و سایر شهرهای آذربایجان غربی نیز مردم با برگزاری راهپیمایی حمایت قاطع خود را از حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

ائمه جمعه آذربایجان غربی نیز در خطبه های نماز جمعه با محکومیت جنایات و قتل عام شیعیان جنوب لبنان توسط رژیم غاصب اسراییل خواستار توقف این حملات شدند.

اعلام انزجار مردم آذربایجان غربی از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی

از همه جوامع بین‌المللی خواستار توقف این حملات هستیم

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به محکومیت اهل‌سنت نسبت به جنایات و قتل عام شیعیان جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی و همچنین جنایات وحشیانه مردم در غزه گفت: از همه جوامع بین‌المللی خواستار توقف این حملات هستیم.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به هفته وحدت و میلاد حضرت محمدمصطفی(ص) اظهار داشت: خوشبختانه هفته وحدت از هفته‌های پرخیر و برکت برای امت اسلامی به شمار رفته و کنفرانس بین‌المللی وحدت نیز به نحو احسن در تهران برگزار شد که از برگزارکنندگان آن تقدیر می‌شود.

وی در ادامه خطبه‌ها نیز با اشاره به محکومیت اهل‌سنت نسبت به جنایات و قتل عام شیعیان جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی و همچنین جنایات وحشیانه مردم در غزه خاطرنشان کرد: از همه جوامع بین‌المللی خواستار توقف این حملات هستیم.

اعلام انزجار مردم آذربایجان غربی از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی

کسانی که در مقابل کشتار زنان و کودکان در لبنان سکوت کرده اند جوابگو باشند

ماموستا کلشی‌نژاد اظهار کرد: هم اکنون باید سران کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جنوب لبنان، سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای خود را تعطیل و سفیران این رژیم را اخراج کنند و انتقام شهدای مقاومت و گروه‌های مسلح کشورمان را بگیرند.

وی اظهار کرد: بی‌تردید هم‌اینک شاهد جنگ نابرابر به‌سان هشت سال دفاع مقدس در غزه هستیم بنابراین پس همه باید از مظلومان دفاع کنند تا از قتل‌عام جرثومه فساد و تباهی یعنی اسرائیل غاصب در منطقه جلوگیری کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد با محکومیت تداوم جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان افزود: امت میلیاردی مسلمانان به جز محور مقاومت در مقابل کشتار زنان و کودکان بی‌گناه سکوت کرده و باید در پیشگاه خداوند نسبت به بی تفاوتی به صدای مظلومیت جوابگو باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ