حال کشت و صنعت مغان اصلا خوب نیست

اقتصاد ایران: پارس‌آباد- امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: کشت و صنعت مغان آنطور که باید سرو سامان نگرفته است و اصلا حال خوبی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه در خطبه‌های نماز جمعه باید به مشکلات منطقه‌ها پرداخت، اظهار کرد: مردم مغان چنانکه از حقابه و جاده مغان نگران هستند از کشت و صنعت ها هم نگران هستند.

وی با اشاره به وضعیت کشت و صنعت مغان افزود: کشت و صنعت مغان آنطور که باید سرو سامان نگرفته است و اصلاً حال خوبی ندارد که می‌توانست از این هم بهتر شود و بیکاری را در منطقه کم کند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: نمایندگان باید به مسائل کشت و صنعت ورود کنند، مخصوصاً به استخدام‌های غیر اصولی که در کشت و صنعت اتفاق افتاده بررسی و اصلاح کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: نماینده مردم شهرستان پارس‌آباد به مسائل قیمت گذاری و ریشه کن کردن دست‌های پشت پرده پنبه این محصول گرانبها و طلایی ورود کرده تا کشاورزان منطقه مثل سالهای گذشته مورد ظلم و مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه غزه و لبنان قهرمان میدان آزمایش و فتنه شده‌اند، گفت: از تمام برادران دینی و خواهران ایمانی و از تمام بشریت خواست تا به وظیفه الهی و انسانی خود عمل کرده تا غده سرطانی را از این خاک مقدس و پاک آزاد کنند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در بیانات خود پیرو نامه ولی فقیه «آیت الله عاملی» به «حسن نصرالله» چنین بیان کرد: تمام جامعه روحانیون شهرستان و جوانان شهید پرور پارس‌آباد حاضرند کفن پوش شده و تمام قد از فلسطین و لبنان دفاع کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ