رژیم صهیونیستی ماهیتی جز جنایت و جنگ ندارد 

اقتصاد ایران: خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: یکی از اهداف اصلی رژیم جعلی صهیونیستی بازدارندگی در برابر جبهه مقاومت است که خوشبختانه تا کنون موفق نشده به این هدف شوم خود دست یابد. 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد دستجردی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم لذا در دفاع مقدس، ما حمله نکردیم بلکه دفاع کردیم و همه قدرت‌های مطرح دنیا با قدرت نظامی و مادی در کنار صدام بودند و ما از ۳۳ کشور اسیر گرفتیم، ما تنها نبودیم؛ خداوند و مردم در کنار نیروهای مسلح بودند.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه روایت‌گری صحیح و به موقع بخشی از جهاد تبیین و وظیفه مهم جبهه انقلاب است افزود: امروز رژیم صهیونیستی علاوه‌بر تهاجمی که از خارج مرزها به سمت آن‌ها می‌شود، نفرت جهانی است که علیه آن‌ها شکل‌گرفته و در درون مرزهای این رژیم، توسط مردم خودشان امنیتشان به‌شدت تهدید می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ۲۰ مهرماه روز جهانی سالمندان، افزود: پدران و مادران سالمند ذخایر و برکت جامعه هستند و باید در تکریم آنان دقت و توجه داشته باشیم.

دستجردی با تاکید بر اینکه جامعه باید نسبت به وضعیت قشر سالمند حساس باشد گفت: برای رفع چالش ها و مشکلات افراد سالمند مسوولان نظام توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه خلیل آباد با گرامیداشت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی ضمن تقدیر از زحمات آتش نشانان جان بر کف، حادثه انفجار معدن در طبس و جان باختن تعدادی از کارگران زحمتکش و هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت و افزود: رعایت نکات ایمنی در معدن‌ها برای حفظ جان کارگران لازم و ضروری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ