صنایع دفاعی و امنیتی کشور بومی سازی شود

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه قزوین با اشاره به انفجار تروریستی پیجرها در لبنان گفت: این اتفاق نشان داد باید صنایع دفاعی و امنیتی کشور بومی سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه عزت و سربلندی در تقوا است، افزود: کسی که در مسیر تقوا قدم بردارد لیاقت همه خوبی ها را دارد.

وی با بیان اینکه قرآن تاکید دارد در مسیر جهاد سست نشوید افزود: رزمندگان جبهه مقاومت ایستادگی، شجاعت و جوانمردی خود را به عالم مخابره کرده اند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دشمن نشان داده عقلی در کارش نیست و دیوانه وار رفتار می کند، ادامه داد: دشمنان اسلام و ملت های مسلمان باید منتظر خشم و قهر خدا باشند.

وی با بیان که به وعده الهی امیدوار هستیم، تاکید کرد: خدا وعده پیروزی را برای جماعتی که در راه او با دشمنان خدا می جنگندند داده و همه به تحقق به این وعده الهی ایمان داریم.

آیت الله عابدینی ادامه داد: امروز شاهد بیداری جهان اسلام و ملت های آزاده در دنیا بر علیه ظلم اسرائیل به مردم فلسطین و لبنان هستیم و بدون شک این بیداری و قیام و مشوق حرکت مقاومت اسلامی است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس اضاففه کرد: ما آماده ایم همانند ایام دفاع مقدس در برابر دشمن صهیونیستی به ایستیم و همراه با آنان برای جهاد قیام کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز سالمند تاکید کرد: همه ما باید قدر پدران و مادران خود را که گوهرهای زندگی ما هستند بدانیم و برای نگهداری از آنها تلاش کنیم.

وی سالمندان را برکات زندگی دانسته و اضافه کرد: باید با عزت و احترام از این سالمندان و پدران و مادران پیرخودمان حفاظت کنیم و از نگهداری از آنان خسته نشویم.

آیت الله عابدینی با اشاره به روز نخبگان ادامه داد: تقدیر از سردار عبدالله عراقی به عنوان یکی از نخبگان قزوین کار با ارزش و ماندگاری است که باید تکرار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت تروریستی و انفجار پیجرها در لبنان بیان کرد: این اتفاق بر ضرورت بومی سازی تکنولوژی و تسلط بر ابزار و وسایل خودمان مخصوصاً در حوزه دفاعی و امنیتی تاکید کرد.

امام جمعه قزوین با اشاره به حادثه طبس در پایان یادآور شد: در ابتدای سال تحصیلی خانواده های بسیاری داغدار شدند و همه خود را در این داغ شریک مردم عزادار طبس می دانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ