آرادان شهرستان بدون ادارات مهم/امکانات عادلانه توزیع شود

اقتصاد ایران: آرادان- امام جمعه آرادان ضمن انتقاد از عدم استقرار ادارات مهم در این شهرستان گفت: چرا نباید ثروت و امکانات در استان سمنان به درستی و عدالت توزیع شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به حادثه معدن در طبس، تاکید کرد: هر زمان از این دست حوادث پیش می آید مسئولان قوا افرادی را مامور می کنند که به این حوادث رسیدگی کنند که البته خوب است اما باید کاری کرد که شاهد این چنین حوادثی نباشیم.

وی با بیان اینکه گاهی معدن به واسطه ذات کاری خود دچار حوادث و یا ریزش هایی می شود اما نه در این حجم وسیع و با این تعداد قربانی، افزود: باید این دست مسائل بررسی شود همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی از سر درد پیامی در خصوص حادثه طبس دادند لذا باید کاری کرد که این دست رویداد ها رخ ندهد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه موقوفات فراوانی در شهرستان وجود دارد و مردم اهل وقف در این منطقه بسیار هستند اما مشکلات هم بسیار است که باید مسئولان رسیدگی کنند، ابراز کرد: بزرگترین مشکل ما در این زمینه فقدان اداره اوقاف در آرادان است.

شریفی نیا با بیان اینکه هم اکنون اداره اوقاف گرمسار و آرادان وجود دارد و ماهی یکبار هم رئیس این اداره به آرادان نمی آید که جایی حضور یابد تا مشکلات مردم بررسی شود، ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز این چنین است همچنین بنیاد مسکن و لذا باید پرسید این چه شهرستانی است که ادارات کلیدی را ندارد؟

وی با بیان اینکه گاهی خجالت می کشیم که قاضی سراج معاون سیاسی قوه قضائیه از طرف رئیس قوه قضائیه به اداره ثبت آرادان آمد و بارها اظهار تاسف کرد، گفت: همه اتاق ها رطوبت زده مشکل دار و وضعیت نامناسب این اداره بسیار بد بود.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه چرا نباید عدالت وجود داشته باشد؟ تاکید کرد: عدالت و ثروت چرا در استان عادلانه توزیع نمی شود؟ اداره ثبت یکی از پرکارترین ادارات شهرستان است اما یک پرده ساده و مناسب به پنجره های این اداره نیست و آدم خجالت می کشد.

شریفی نیا گفت: استاندار سمنان هر هشت ماه یک سرپرست فرمانداری می آورد تا می‌خواهد آشنا به مسائل شهرستان شود برداشته می شود چطور این افراد کار کنند و نقاط ضعف را بشناسند؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ