ضرورت ارسال کمک‌های مادی و معنوی برای مردم لبنان و غزه

اقتصاد ایران: اراک- امام جمعه اراک بر ضرورت ارسال کمک‌های مادی و معنوی برای مردم لبنان و غزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه اراک با تاکید بر اینکه باید در تمامی عرصه‌ها در راه خدا مجاهدت کنیم، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با جهاد در راه خدا توانستند دشمن را شکست دهند.

وی با بیان اینکه شهادت بزرگترین افتخار ما است افزود: اگر جمهوری اسلامی، حزب الله و مردم فلسطین و لبنان نبودند، اسرائیل امروز تا عراق پیشروی کرده بود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه حزب الله به برکت وجود جمهوری اسلامی، امروزه این عظمت پیدا کرده است گفت: جبهه مقاومت و حزب الله امروزه با تمام قوا صدها موشک به سمت اسرائیل شلیک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: اسرائیل خیال می‌کرد با به شهادت رساندن فرماندهان حزب الله پیروز می‌شود اما فرزندان غیور حزب الله راه فرماندهان خود را ادامه دادند و تن به ذلت ندادند.

وی با تاکید بر کمک‌های مادی و معنوی به مردم لبنان و فلسطین اظهار کرد: شرایط در لبنان و غزه بسیار سخت شده است و ارسال کمک های مادی و معنوی به مردم مظلوم آن منطقه ضروری است.

دری نجف آبادی ضمن انتقاد از ناکار آمدی سازمان ملل و شورای امنیت گفت: متاسفانه سازمان ملل نقش و مسئولیت اجرایی ندارد و فقط در آن سخنرانی می‌کنند. در شورای امنیت نیز تمام لوایح علیه اسرائیل توسط آمریکا وتو می‌شود.

وی با اشاره به کمک میلیون دلاری و ارسال تجهیزات به اسرائیل توسط غربی‌ها تصریح کرد: دیپلماسی خارجی ما باید تلاش کند تا این نظام ظالمانه جهانی از بین برود.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر همبستگی کشورهای اسلامی در جهت کمک به لبنان و فلسطین گفت: کشورهای اسلامی باید سازمان ملل، شورای امنیت و رابطه با غرب و اسرائیل را تحریم کنند و به لبنان و فلسطین کمک مالی و تسلیحاتی کنند.

وی با بیان اینکه عفاف، حجاب و عصمت سرمایه‌های مادام العمر انسان هستند تصریح کرد: والدین و نظام آموزش و پرورش، تربیت فرزندان ایران اسلامی را بایستی جدی بگیرند.

دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه حوزه دامپزشکی مسئله بسیار حساسی است افزود: تغذیه، بهداشت و مقابله با بیماری‌های دامی بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه دولت باید از حوزه دامپزشکی حمایت کند گفت: استان مرکزی و به خصوص شهر داود آباد ظرفیت بالایی در زمینه پرورش دام و طیور دارد و باید حمایت شوند تا واردات گوشت نداشته باشیم.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی در کشور اظهار کرد: سرمایه‌های ملی را باید وارد چرخه تولید کنیم و آب را با شیوه‌های آبیاری قطره‌ای و تحت فشار در کشاورزی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دولت باید عنایت ویژه‌ای در کیفیت نان مردم داشته باشد گفت: نانوایان نباید نان بی‌کیفیت به مردم تحویل دهند و قدر گندم و نان تولیدی را بدانند.

در پایان نماز جمعه راهپیمایی جمعه‌های خشم در حمایت از محور مقاومت و حزب الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

مردم استان مرکزی ۶ مهر ماه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و در محکومیت جنایات بی‌شرمانه رژیم سفاک صهیونیستی، تظاهرات کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ