تا پای جان در برابر هجمه دشمن می ایستیم

اقتصاد ایران: کرمان_ خطیب جمعه موقت کرمان گفت: اگر دین و مردم ما مورد هجمه قرار بگیرد تا پای جان و آخرین نفس و قطره خون مقابل دشمن می‌ایستیم و آن را نابود خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت‌الله احمد شیخ‌بهایی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در محل مصلی بزرگ امام علی (ع) این شهر برگزار شد گفت: دشمن در حالی جنگ را بر ما تحمیل کرد که کشور هیچ آمادگی در برابر این حمله رژیم بعث عراق و صدام نداشت، اما ما در دفاع مقدس به دنیا نشان دادیم که در برابر حمله دشمن ساکت نمی‌نشینیم.

وی افزود: ما هرگز حاضر نیستیم به کشوری و مردمی حمله کنیم، اما اگر دین و مردم ما مورد هجمه قرار بگیرد تا پای جان و آخرین نفس و قطره خون مقابل دشمن می‌ایستیم و دشمن را نابود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما با جنگ مخالفیم ولی وقتی دشمن حمله می کند باید دفاع کرد زیرا دفاع؛ دستور شارع مقدس است و ما تابع فرمان خدا هستیم که خود را مقابل دشمن ذلیل نکنیم.

شیخ‌بهایی، با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: ما مسلمانان جهان باید به یک امت واحد تبدیل شویم و همه با هم در مقابل زورگویی کفار بایستیم و دلمان برای مردم مظلوم غزه بسوزد.

وی با بیان اینکه اسرائیل به لبنان هم حمله کرده است که دلیل اصلی آن سکوت جوامع بین‌المللی و متفرق بودن مسلمانان و حاکمان اسلامی است افزود: سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند و حتی محکومیت خشک و خالی هم نمی‌کنند؛ این افراد گوششان کر و چشمشان کور شده است.

خطیب جمعه موقت کرمان، با اشاره به اینکه دشمنان به خوبی می‌دانند که اگر دامن‌های زنان ما ناپاک شد ذلت را هم می‌پذیریم، گفت: راه و سیره شهدا را در زندگی خود یادآوری کنید و بدانید برای همیشه مدیون آنها هستیم که برای دفاع از دین و ناموس ما رفتند.

آیت الله شیخ بهایی افزود: اگر انسان باور قلبی به قیامت داشته باشد، اعمال و رفتار خود را کنترل و مواظبت می‌کند چرا که آن روز هیچکس نیست که پاسخگوی اعمال ما باشد و از ما حمایت کند؛ بالاترین درجه تقوا همین است که همیشه به یاد مرگ و قیامت باشیم و چیزی جز خدا نبینیم و نشناسیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ